۰ نفر

تست شخصیت؛ چرا در رابطه با دیگران به مشکل می خورید؟

۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبر: 694169
تست شخصیت؛ چرا در رابطه با دیگران به مشکل می خورید؟

ویژگی افراد جزئی نگر در روابط فردی و اجتماعی میتواند عاملی بر نوع رفتار و نحوه مدیریت‌شان نسبت به مسائل باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز سعی شده است میزان دقت و جزئی نگری شما به چالش کشیده شود. جزئی گرایی یعنی توانمندی تمرکز روی جزئیات یک پروژه یا وظایف روزانه. افراد دارای این مهارت می توانند کوچک ترین اشتباهات موجود در یک پروژه را هم پیدا کنند. مثلا نویسنده ای جزئی گرا هم توانایی پیداکردن اشتباهات املایی و دستورزبانی کوچک در یک متن را دارد و هم می تواند تشخیص بدهد کدام جمله در یک متن طولانی اضافی است.

تست شخصیت گلدان و دو چهره

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. مهارت توجه به جزئیات نکته‌ای است که برخی از افراد آن را به‌ عنوان نقطه قوت در رزومه خود می‌نویسند و توجه کارفرمایان را جلب می‌کنند. افرادی که این مهارت را دارند جزئی ‌گرا نامیده می‌شوند. این افراد فقط به جزئیات کار توجه نمی‌کنند، بلکه تمام تمرکزشان روی کوچک‌ترین نکات پروژه است.

 گلدان یا دو نفر

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت گلدان و دو چهره

گلدان

در تفسیر پاسخ شما به تست شخصیت امروز باید گفت شما شخصی کلی نگر هستید شما میل شدیدی به تحصیل و یادگیری دارید ولی این دلیلی نمی شود که رشته های تحصیلی متفاوتی را مطالعه نکنید دوست دارید در همه زمینه ها یاد بگیرید. شما یک سنگ صبور و گوش شنوا برای اطرافیانتان هستید.

دو چهر ه:

اگر شما دو چهره رو به رو هم دیدید نشان می دهد شما یک فرد بسیار جزئی نگر و با دقت هستید گاهی همین جزئی نگر بودن شما آنها را آزار می دهد. اینگونه افراد اغلب ایرادی هستید وهمیشه منتقد به مسائل زندگی هستند. افراد جزئی ‌گرا هر پروژه‌ای را که به پایان می‌رسانند چند بار از اول بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند چیزی از قلم نیفتاده باشد. البته ناقص ‌بودن پروژه‌ای که چنین فردی انجام می‌دهد تقریبا غیرممکن است.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین