۰ نفر

تست شخصیت؛ باهوش ترین مرد تصویر را انتخاب کن تا بگم چی تو دلت می گذره؟

۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱
کد خبر: 693466
تست شخصیت؛ باهوش ترین مرد تصویر را انتخاب کن تا بگم چی تو دلت می گذره؟

همواره افراد زیادی را در اطراف خود می‌بینیم که ادعا می‌کنند می‌توانند ذهن دیگران را بخوانند و حتی شاید به چشم خود نیز دیده باشیم که ذهن خوانی می‌کنند! اما توجه کنید که هیچکس چنین توانایی را ندارد و افرادی که این کار را انجام می‌دهند به واسطه شغل و شناخت فرایند تفکر انسان‌ها می‌توانند افکار آن‌ها را بهتر حدس بزنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز سعی شده است به نوعی ذهن و دل شما را پیشگویی کنیم. باید بدانید که ذهن خوانی یک فرایند پیچیده است که توسط کامپیوتر و براساس رمز گشایی سیگنال‌های مغزی انجام می‌شود. متاسفانه در جامعه امروز بسیاری از افراد با استفاده نادرست و غلط از این روش، بنیان زندگی خود و دیگران را به سمت نابودی می‌کشانند و بی اعتمادی، شک و بدگمانی را افزایش می‌دهند.

تست شخصیت مردان روی درخت

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. ذهن خوانی یا (Brain Reading)، تکنیک جدیدی است که در آن دانشمندان با استفاده از بازخوانی سیگنال‌های مغزی، قادر به پیش بینی و رمز گشایی افکار فرد می‌شوند. این افکار بلافاصله به صورت عمل در می‌آیند و ذهن خوانی فقط قادر است آن‌ها را رمز گشایی کند. با این تصویر هم می شود تا حدودی ذهن افراد را خواند.

 حالا بگویید در اولین نگاه به نظر شما باهوش ترین فرد در این تصویر کیست؟

باهوش ترین فرد در این تصویر کیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت مردان روی درخت

مرد شماره ۱:

شما خوش بین هستید و همیشه به ندای قلب خود گوش می دهید ولی باید مراقب باشید با توجه به این ویژگیتان دیگران به شما آسیبی بزنند.

مرد شماره ۲:

تفسیر پاسخ شما به تست شخصیت امروز این است که شما مصمم هستید و برخی ممکن است شما را سرسخت خطاب کنند. نوع تصمیماتی که شما در زندگی میگیرید می تواند دیگران را نیز تحت تاثیر قرار دهد چون همیشه در زندگی شخصی و اجتماعی نقش یک رهبر کاریزماتیک را ایفا میکنید.

مرد شماره ۳:

آدم ملاحظه کار می تواند نام مستعار شما باشد. تصمیماتی که شما می گیرید همیشه از منطق پیروی می کند و گاهی این منطقی بودن باعث می شود شما را بی رحم خطاب کنند شاید بهترین نوع تصمیم عقلانی و منطقی با چاشنی احساس و مروت باشد.

مرد شماره ۴:

شما فردی بی خیال هستید. همیشه در هر جمعی سعی میکنید دیگران را سرگرم کنید اما گاهی این ویژگی شما حوصله اطرافیان را سر میبرد و حضور شما غیر قابل تحمل می شود.

ترجمه وتدوین: اقتصاد آنلاین