۰ نفر

تست شخصیت؛ چقدر زود گول می خورید؟ پاسخ به این چالش همه چیز را مشخص می کند

۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبر: 691580
تست شخصیت؛ چقدر زود گول می خورید؟ پاسخ به این چالش همه چیز را مشخص می کند

افراد ساده لوح معمولا همه چیز را زود باور می کنند و تصور می کنند همه آدم ها قصد و نیتشان خوب است. آنها فکر می کنند دنیا فقط روی پاشنه خوبی می چرخد و هیچ کس فکر یا نیت بدی ندارد. آیا شما آدم ساده ای هستید؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛تست شخصیت امروز میزان فریب خوردن و گیج شدن ذهن شما را به چالش کشیده است .

قدرت ذهن قدرتی است که با استفاده از آن می توانیم به تمام خواسته ها و آرزوهای تان برسید.

تست شخصیت رنگ توت فرنگی

به شما توصیه می کنم تست شخصیت امروز را از دست ندهید.ساده لوحی مفهوم ثابتی ندارد؛ مثلا ممکن است یک نفر از نظر شما ساده بنظر برسد ولی به چشم دیگران بسیار خوش اخلاق، خوش بین و بی گناه بیاید. این وسط گاهی اوقات خودتان هم ممکن است پیش خودتان فکر کنید که: نکند من آدم ساده لوحی باشم؟ بعضی وقت ها نگرانی درباره این مساله روی روابطتان تاثیر منفی می گذارد و مشکلاتی ایجاد می کند. شما دلتان نمی خواهد بی اعتماد و بدبین باشید ولی این احساس که ممکن است ساده لوح بنظر برسید آزارتان می دهد.

حالا بگویید در اولین نگاه به تصویر توت فرنگی ها را چه رنگی دیدید تا بگم مغز شما چقدر فریب می خوره و چه قدرت ذهنی دارید!

تست شخصیت توت فرنگی رنگ خاکستری

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

 

 

 

پاسخ تست شخصیت رنگ توت فرنگی

بر اساس تحقیقاتی که در سایت cell.com منتشر شده است، وقتی چیزی را برای مدت طولانی‌تری مشاهده می‌کنیم، مغز ما تصاویر آن را ثبت می‌کند. مغز شما متوجه مقدار کمی قرمز در توت فرنگی های خاکستری شده است زیرا به دیدن توت فرنگی های قرمز عادت کرده اید.

این وضعیت اغلب به عنوان "رنگ آمیزی قشر مغز" نامیده می شود. این از طریق قشر بینایی مغز ما، که در لوب پس سری قرار دارد، رخ می دهد.

اگر توت فرنگی ها را رنگ خاکستری دیدید:

تحلیل پاسخ تست شخصیت شما این است که شما فردی عجول هستید و سریع تصمیم میگیرید و شاید گاهی اوقات به خاطر همین خصلت زود فریب بخورید و آسیب ببنید ولی از طرفی شما فردی هستید که تحت هر شرایطی خودتان به هر محیطی سازگار می کنید.

اگر رنگ توت فرنگی ها را قرمز دیدید:

در تفسیر با پاسخ شما به تست شخصیت امروز باید به شما تبریک بگوییم شما به همین راحتی ها هم فریب نمیخورید شما قدرت ذهنی بسیار قوی دارید و دقت بسیار بالایی دارید اما نمی توانید با هر تغییری و هر محیطی کنار بیایید چون قوانین و نظم و انضباط خودتان را دارید و گاهی تغییرات شما را اذیت می کند.

ترجمه و تدوین : اقتصاد آنلاین