۰ نفر

تست شخصیت؛ چپ مغزها موفق ترند یا راست مغزها؟ چالش امروز پاسخ می دهد

۶ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبر: 691127
تست شخصیت؛ چپ مغزها موفق ترند یا راست مغزها؟ چالش امروز پاسخ می دهد

همه ما می دانیم که مغز انسان ها به دو بخش نیمکره چپ و نیمکره راست ( تئوری جانبی ) تقسیم شده است که در حالت ایده آل هر طرف از مغز انواع مختلفی از الگو های فکری را کنترل می کند. اگر چه گاهی اوقات یک قسمت از مغز می‌ تواند روی دیگری تسلط پیدا کند و یک الگوی فکری خاص را در فرد ایجاد کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز به ویژگی های اخلاقی چپ مغزها و راست مغزها می پردازیم. به عنوان مثال اگر مهارت کافی در تشخیص راست مغزی یا چپ مغزی داشته باشید و در جلسه مذاکره یا فروش باشید، میتوانید برنامه‌ریزی مناسبی برای شروع یا ادامه بحث براساس کلیات یا جزئیات را داشته باشید.

تست شخصیت چهره خندان

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. به کارگیری برخی از راهکارها و داشتن دید چپ مغزی و راست مغزی می‌تواند در سیستم آموزشی به طور فزاینده‌ای کاربردی باشد.

حالا بگویید به نظر شما کدام چهره در حال خندیدن است؟

کدوم چهره داره می خنده؟ باهوش ها جواب بدن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ تست شخصیت چهره خندان

چهره شماره1 :

تحلیل تست شخصیت شما این است که اگر تصویر 1 ازنظر شما خندان است این نشان می دهد شما چپ مغز هستید و ویژگی بارز چپ مغزها باید گفت ؛ این نوع از مغز یک مغز تحلیلی می باشد . افراد چپ مغز عموماً هدفمند ، منظم و دارای فکر انتقادی هستند و ویژگی های زیر در ذهن آن ها وجود خواهد داشت: درک مطلب و زبان بسیار قدرتمند،استفاده از منطق،مهارت های محاسباتی،آنالیز اطلاعات،حقیقت گرا و جزئی نگر هستند.

چهره شماره 2:

 تفسیر تست شخصیت شما این است که  اگر چهره شماره 2 از نظر شما شاد و خندان است نشان می دهد شما فردی راست مغز هستید. فراد راست مغز جزء افرادی هستند که خلاقیت بالایی دارند . الگو های فکری در آن ها به احساسات وابسته است. این افراد انسان های خوب و فیلسوفی هستند. بعضی از ویژگی های کلیدی این افراد شامل موارد زیر است:  توانایی در انجام وظایف خلاقانه و ابرازی، دارای فکر آزاد، نگاه به تصویری وسیع تر از زندگی؛ اعتماد به استعداد های خود، افکار خیالی هستند.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین