۰ نفر

تست شخصیت؛ چرا از ازدواج می ترسیم؟ جوابش اینجاست

۴ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹
کد خبر: 690635
تست شخصیت؛ چرا از ازدواج می ترسیم؟ جوابش اینجاست

اون در من چی میبینه؟ آیا ازم خسته میشه؟ چه مدت مونده تا زمانی که این رابطه از هم بپاشه؟ و… سوال‌های مشابه از این دست که گاهی در شروع یا میانه‌‌ی یک رابطه به ذهنمون می‌رسه. آیا شما تا به حال با چنین افکار و سوالاتی تو ذهنتون مواجه شدین؟ آیا به خاطر این افکار احساس اضطراب رو تجربه کردین؟ برای پاسخ این مطلب را از دست ندهید.

تست شخصیت؛ ترس های پنهان خود در روابط عاشقانه را با این چالش بشناسید

به گزارش اقتصاد آنلاین، در تست شخصیت امروز سعی شده است ترس هیا پنهان در روابط عاطفی به چالش کشیده شود. برای اکثر افراد، روابط نسبتا ساده هست و به‌طور طبیعی به‌سوی زندگی میان، مثل نفس‌کشیدن و پختن یک وعده‌­ی غذایی اما برای بعضی‌ها، روابط خیلی آسون نیست و در واقع مثل چالشه که این‌طور مواقع میشه گفت فرد از اضطراب رابطه، ترس از روابط و یا از “ترس از تعهد” رنج می بره .

تست شخصیت زن و سربازان اسب سوار

 یک رابطه‌ای شروع شده که به نظر می‌تونه عالی باشه، مکالمه‌ها فوق‌العاده است، ارتباط از هر دو طرف بلند و واضح است و به نظر می‌رسه که همه چیز برای همیشه آماده شده به جز یکی دو شک که به نظر نمی‌رسه از اون‌ها خلاص شین. اگر تا به حال این سوالات رو از خودتون پرسیدین توصیه میکنم تست شخصیت امروز را هم امتحان کنید.

حالا بگویید در اولین نگاه در تصویر چه دیدید؟

تست شخصیت زن و سربازان اسب سوار

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت زن و سربازان اسب سوار

 

شما در اولین نگاه کدام یک از تصاویر زیر را دیدید؟

     یک زن

     سربازان اسب سوار

     یک اسب

     سربازان در پس زمینه

۱. یک زن:

تحلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروز این است که اگر شما تصویر یک زن را دیدید نشان می دهد شما فردی ایده آل گرا در ازدواج و روابط عاشقانه هستید و چون می ترسید و همیشه نگران عشق خود هستید که این نگرانی به صورت کابوس های شبانه به سراغ شما می آید.

۲.سربازان اسب سوار

اگر در اولین نگاه سربازان اسب سوار را دیدید نشان می دهد بزرگ ترین نگرانی شما زیبایی و ظاهر شما برای عشقتان هست. همیشه در ذهنتان این جملات تکرار می شود: او اندام مرا دوست دارد؟ او ظاهر مرا دوست دارد ؟ آیا در نظر او من زیباترینم؟ باید بدانید اگر عشق شما واقعی باشد هیچگاه به خاطر ظاهر از بین نمی رود . این نگرانی ها فقط لذت اینکه از کنار عشقتان به آرامش برسید را از شما میگیرد.

۳. اسب:

تفسیر پاسخ تست شخصیت امروز شما این است که اگر تصویر اسب را دیدید نشان می دهد شما همیشه می ترسید روزی عشقتان شما رها کند و به سراغ دیگری برود شاید کمبود اعتماد به نفس منجر به این تفکرات می شود.

۴. سربازان پس زمینه

شما از عاشق شدن نمی ترسید شما از بیان عشقتان می ترسید همیشه دوست دارید عاشق شوید و شریک عاطفی داشته باشید ولی از بیان عشق خود واهمه دارید.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین