۰ نفر

تست شخصیت؛ بگو در تصویر چه می بینی تا بگم می تونی یک کارآگاه حرفه ای باشی یا نه؟

۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷
کد خبر: 683903
تست شخصیت؛ بگو در تصویر چه می بینی تا بگم  می تونی یک کارآگاه حرفه ای باشی یا نه؟

سلیقه و انتخاب های شما بیانگر رازهای درونیتان است، تصاویری که روانشناسان در اختیار شما می گذارند و از شما می‎خواهند که هر آنچه در نگاه اول درون آن می‌ بینید سریعا بیان کنید، از این موارد است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت  امروز به بررسی ویژگی یک فرد باهوش و زبل پرداخته شده است ؛کارآگاه حرفه‌ای زبر و زرنگ است و تجربه‌های رنگ‌به‌رنگش در لحظات حساس به دردش می‌خورند.

یک گرگ باران خورده! که می‌داند چه کند. باهوش است. با سیستم‌های قضایی آشناست. حتی شاید سابقۀ خدمت در یک ارگان مربوطه را داشته باشد.

یا بالاخره یک‌طوری به سیستم پلیس وصل باشد و بتواند از مدارک یا  اطلاعات آن‌ها استفاده کند.

تست  فرد دوربین به دست و ماشین

در این تست شخصیت  امروز سعی شده است میزان دقت شما و زیرکی شما سنجیده شود حال بگویید در تصویر چه می بینید دوربین یا یا ماشین یا حرف A ؟


در این زمینه بخوانید؛

تست ماشین و دوربین

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ تست شخصیت دوربین و ماشین:

یک ماشین:

در این تست شخصیت مشخصی شد که دنیا برای شما پر از رمز و راز است. همچنین از چیزهای مختلفی ساخته شده است که همیشه تخیل شما را تحریک می کند. شما از یک شخصیت باهوش،ایده آل گرا و متواضع، مسئولیت پذیر برخوردار هستید، اما مشکل شما این است که بیش از اندازه جدی هستید و این ویژگی موجب معذب شدن شما می شود به طوری که آنطور که باید از زندگی و امکاناتی که دارید لذت کافی را نمی‌بریدو تماما خود را درگیر قواعد کرده اید، در صورتی که برخی اوقات بد نیست کمی راحت تر با مسائل برخورد کنید. در واقع این یکی از خصوصیات اصلی یک کارآگاه زیرک و حرفه ای می باشد

فردی که دوربین دوچشمی دارد:

شما با دیگران مهربان هستید و از آنها یا حتی خودتان هم انتقاد نمیکنید. اطرافیان شما با شما بسیار راحت هستند و در عین صمیمت با شما رابطه برقرار میکنند.

حرف "A":

نوسانات خلقی شما واقعی است، اما شدید نیست. می توانید از خوشحالی به غمگین بروید. به یاد داشته باشید که بین زندگی و کار تعادل برقرار کنید و بدانید همه چیز صفر و صد نیست و قطعا باید در هرکاری تعادل را برقرار کرد.

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین