۰ نفر

دعوت پاشینیان از رییسی برای سفر به ارمنستان

۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 700760
دعوت پاشینیان از رییسی برای سفر به ارمنستان

نخست‌وزیر ارمنستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام‌های تبریکی برای رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور ایران ارسال کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، خبرگزاری آرمن پرس شنبه (22 بهمن) به نقل از دفتر نخست‌وزیری ارمنستان گزارش داد نیکول پاشینیان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام‌های تبریکی به رهبر معظم انقلاب و رییس‌جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.

او در پیام خود به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک، افزود «روابط گرم و دوستانه ارمنستان و ایران با ریشه‌های چند صد ساله ، تاریخ و سنت غنی برای دو کشور ما از اهمیت ویژه برخودار است. بیش از سه دهه از برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران گذشته که در طی آن شاهد همکاری دوجانبه مستمر و محکم بوده‌ایم».

پاشینیان در ادامه ابراز اطمینان کرد که روابط دو کشور در فضای احترام و اعتماد متقابل در آینده دستاوردهای بزرگتری را به نفع مردم دو کشور به ثبت برساند.

پاشینیان در پیام خود خطاب به سید ابراهیم رییسی هم ضمن تبریک و اشاره به ریشه‌های روابط دو کشور، گفت «با توجه به اهمیت زیادی که برای دیدگاه‌های دو طرف به منظور برقراری و تقویت صلح و ثبات منطقه‌ای قائلم، دعوت رسمی خود از شما برای سفر به ارمنستان را که در سفر سال گذشته به تهران مطرح کردم، تکرار می‌کنم».

نخست‌وزیر ارمنستان در پایان پیام خود به رییس‌جمهور ایران افزود: با استفاده از این فرصت، برای شما موفقیت‌های جدید و برای مردم دوست ایران صلح پایدار آرزومندم.