۰ نفر

شاه اردن اقدامات علیه انتفاضه را آغاز کرد

۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۴۳
کد خبر: 622444
شاه اردن اقدامات علیه انتفاضه را آغاز کرد

همزمان با گفت و گوی تلفنی شاه اردن با ولیعهد عربستان، رسانه‌ های صهیونیست از حضور قریب الوقوع وی در رام الله جهت جلوگیری از انتفاضه سوم خبر دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، شبکه تلویزیونی سراسری رژیم صهیونیستی ، کان در خبری اعلام کرد، عبدالله دوم پادشاه اردن قرار است به زودی به رام الله سفر می‌کند تا راهکارهای جلوگیری از بحرانی شدن احتمالی امنیت (علیه رژیم صهیونیستی) را در ماه رمضان مورد بحث و بررسی قرار دهد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، شاه اردن قرار است در این سفر که پس از بازگشت محمود عباس از سفر به آلمان انجام شود با وی این مسئله را مورد بررسی قرار دهد.

کان در گزارش دیگری هم خبر داده بود که نهادهای امنیتی (رژیم) اسرائیل از بیم شکل گیری بحران امنیتی شدید (انتفاضه سوم) در ماه (مبارک) رمضان به حال آماده باش کامل در آمده‌اند، در حالی که ساختار سیاسی به دنبال اعطای تسهیلاتی جهت کاهش جوشش فلسطینیان است.

در این میان رسانه‌های فلسطینی هم از بازداشت گسترده مبارزان فلسطینی توسط سرویس اطلاعاتی تشکیلات خودگردان خبر می‌دهند امری که باعث شدت گرفتن اعتراضات علیه این تشکیلات شده است.

رسانه‌های اردنی هم در خبری اعلام کردند، امشب (دوشنبه) ملک عبدالله تلفنی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان گفتگو کرد.

به گفته این رسانه‌ها تلاش‌های انجام گرفته برای یافتن راه حل‌های سیاسی برای مشکلات منطقه و بین المللی بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.