۰ نفر

پلوسی؛

ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ مجددا شکست خواهد خورد

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۱۱
کد خبر: 564490
ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ مجددا شکست خواهد خورد

رییس مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌بینی کرد رییس جمهور پیشین این کشور اگر در انتخابات آتی نیز نامزد شود، برای بار دوم شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در جریان سفر خود به انگلیس برای شرکت در نشست گروه جی ۷، پیش‌بینی کرد چنانچه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا، بار دیگر در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری نامزد شود، برای بار دوم شکست را تجربه خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ زمانیکه از این مقام ارشد دموکرات آمریکا درباره دو مرتبه استیضاح شدن ترامپ پرسیده شد، او در پاسخ گفت: «من اصلا درباره او صحبت نمی‌کنم.»

پلوسی در ادامه تمامی سخنان خود را بدون آوردن نام ترامپ تکمیل کرد و گفت: «هرچند وقت یک بار که می‌خواهم درباره او چیزی بگویم می‌پرسم اسمش چی بود؟ اگر او دوباره بخواهد نامزد ریاست جمهوری آمریکا شود، برای بار دوم طعم شکست را خواهد چشید. او اولین رئیس جمهوری خواهد بود که ۲ بار استیضاح شده و ۲ مرتبه شکست خورده است.»

افراد حاضر در محل سخنرانی که عموما انگلیسی بودند، در برابر این سخنان پلوسی را با انرژی تمام تشویق کردند.

پلوسی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: «من هرازگاهی به دوستان جمهوریخواهم می‌گویم حزب خود را از چنگ این فرقه خطرناکی که آن را از شما ربوده است در بیاوردید.»

از سال گذشته که «جو بایدن» رئیس جمهور دموکرات آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد، ترامپ و هوادارانش ادعای تخلف گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دارند و معتقدند که نهاد‌های مربوطه نسبت به طرح دعوای آن‌ها بی‌تفاوت بوده و اصلا رسیدگی نکرده‌اند.

ترامپ بار‌ها مدعی شده است که برخی آرای پستی پس از اتمام موعد رای‌گیری دریافت شده و از طرفی برخی از اسامی برای افرادیست که سال‌ها پیش فوت کردند.

این رویکرد ترامپ و ترامپیست‌ها بار‌ها از سوی افراد مختلف، از جمله هم‌حزبی‌هایشان مورد انتقاد قرار گرفته است. به طور مثال، به تازگی «بیل کسیدی» سناتور جمهوری‌خواه ایالت لوئیزیانای آمریکا، با بیان آنکه چنانچه جمهوری‌خواهان به تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) اصرار ورزند، در انتخابات ۲۰۲۴ (۱۴۰۳) نیز شکست خواهند خورد، در بخشی از سخنانش گفت: «با قُلدری کردن، ما باز هم شکست می‌خوریم.»