۰ نفر

علت آتش سوزی بازار ایرانیان امارات چه بود؟ +عکس

۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۶
کد خبر: 458073
علت آتش سوزی بازار ایرانیان امارات چه بود؟ +عکس

اداره دفاع مدنی شهر عجمان امارات اعلام کرد که علت آتش سوزی عصر چهارشنبه در یک بازار تجاری در این شهر، افتادن سیگار یا اشیاء قابل احتراق در یکی از مغازه‌ها بوده است.

به گزارش پایگاه ارم نیوز، "عبید الزعابی" در گفت‌وگو با تلویزیون دوبی گزارش داد که علت آتش سوزی در این بازار طبق بررسی‌های اولیه افتادن سیگار یا اشیاء محترقه در یکی از مغازه‌ها در هنگام انجام تعمیرات بوده است.

در این زمینه بخوانید

بازار امارات در آتش سوخت +فیلم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی افزود، در یکی از معازه‌ها در هنگام بررسی مقادیر از مواد جوشکاری کشف شد که در تعمیرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بازار  در چهار ماه گذشته تعطیل بوده است.

وی تصریح کرد که وجود اشیاء قابل احتراق مانند صندلی های پلاستیکی، زغال و وسایلی که برای حمل و نقل در داخل این بازار استفاده می‌شد باعث گسترش آتش سوزی شده است.

الزعابی با بیان اینکه آتش سوزی عصر روز چهارشنبه مهار شد گفت، استفاده امکاناتی مانند پهپاد کمک بزرگی به گروه امدادرسان و آتش نشانی در کنترل آتش کرد. در این آتش سوزی کسی آسیب ندید و به موقع  افراد حاضر در این بازار تخلیه شدند.

دفاع مدنی امارات گزارش داد که این آتش سوزی در بازار عمومی ایرانی رخ داده است.

این آتش سوزی روز چهارشنبه در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه رخ داد.

15

بازار ایرانی عجمان که بیشتر محل فروش مرکبات است، طی ماه‌های گذشته به خاطر شیوع کرونا تعطیل بود. اما گزارش‌ها از قول شاهدان عینی می‌گویند آتش‌سوزی از این محل آغاز شده است.

دولت امارات هنوز گزارش قطعی و با جزئیات بیشتر درباره این آتش سوزی ارایه نکرده و تحقیقات ادامه دارد.