۰ نفر

بیمه ملت در جمع فعالان صنایع دریایی ایران

۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸
کد خبر: 402018
 بیمه ملت در جمع فعالان صنایع دریایی ایران

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی و صنایع فراساحل همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با تأکید بر به‌کارگیری فناوری اطلاعات در صنعت حمل و نقل و لجستیک در جهت افزایش بهره‌وری و رونق اقتصادی در حوزه حمل و نقل دریایی و به منظور استفاده حداکثری از توان تخصصی و علمی بخش‌های دولتی و خصوصی فعال و سرمایه‌گذاران با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم «افتتاحیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته» اظهار کرد: هفته حمل و نقل و در نمایشگاه حمل و نقل فرصت مناسبی برای گفت‌وگو، تعامل، انتقال تجربیات و ارزیابی عملکرد و تصویرسازی مطلوب برای آینده است.

وی با اشاره به دو بخش مهم مسکن و حمل و نقل در وزارت راه و شهرسازی افزود: به دنبال آن هستیم که با تحرک‌بخشی به این دو حوزه، سهم وزارت راه و شهرسازی در خروج از رکود اقتصادی و رسیدن به رونق اقتصادی را ارتقاء دهیم.  در این سال‌ها  پیشرفت‌هایی در وزارت راه و شهرسازی به وقوع پیوست از جمله در بخش دیپلماسی حمل و نقل، تفاهمنامه‌هایی با کشورهای عضو کمیسیون‌های مشترک اقتصادی ایران به خصوص با کشورهای همسایه به امضا رساندیم و اسنادی مبادله کردیم که موانع را یکبار برای همیشه از سر راه توسعه اقتصادی برداریم.

وزیر راه و شهرسازی در جریان افتتاح نمایشگاه صنایع دریایی و حمل و نقل ضمن بازدید از غرفه بیمه ملت با خدمات این شرکت آشنا شد و از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های این شرکت‌ قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ بیمه ملت به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه پیشتاز در بخش بیمه‌های دریایی، امسال با برپایی غرفه در این نمایشگاه، ضمن برقراری ارتباط رودررو با فعالان صنایع دریایی، پاسخگوی نیازهای متنوع صنعتگران حوزه حمل و نقل است.

این نمایشگاه که به مناسبت هفته حمل و نقل از تاریخ ۲۴ الی ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود، فرصتی طلایی برای دسترسی به پروژه‌های کلان دریایی کشور و ارائه خدمات و دستاوردها و تبادلات دانش نوین حوزه دریایی توسط شرکت‌های داخلی و خارجی شامل ارائه راهکارها، برنامه‌های مؤثر جهت تقویت صنعت دریایی و دریانوردی کشور به‌شمار می‌رود.

شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها نقش حائز اهمیتی در نمایشگاه بین‌المللی دریایی و فراساحل امسال ایفا می‌کنند به نحوی که بیش از ۲۱۱ شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپی در این نمایشگاه حضور دارند؛ این استارت‌آپ‌ها می‌توانند در زمینه‌های تقویت صنعت دریایی و دریانوردی، مدیریت زیرساخت و شناورهای دریایی، تأمین و نگهداشت نیروی دریایی، بهبود عملکرد دریانوردان، ناوبری دریایی و تأمین محصولات و فرآورده‌ها‌ی دریایی ایده‌ها و دستاوردهای خود را ارائه کنند.

در نمایشگاه امسال که از 24 تا 26 آذرماه درحال برگزاری است، نمایندگان شرکت‌های خصوصی از کشورهایی نظیر ترکیه، عراق، قزاقستان‌، هند و آذربایجان حضور دارند.