۰ نفر

بیشترین اقبال در لرستان به سمت بیمه‌نامه‌های شخص ثالث است

۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹
کد خبر: 498899
بیشترین اقبال در لرستان به سمت بیمه‌نامه‌های شخص ثالث است

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان لرستان بیان کرد: استان لرستان، استان خسارت خیزی در زمینه بیمه نامه‌های خودرو است و یکی از مهمترین عوامل این موضوع جاده‌های این استان به خصوص محور مواصلاتی جنوب این استان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین،"ابوذر نعمتی نسب"، گفت:آمار این استان در بخش خسارت اتومبیل و تصادفات برون شهری بالااست.

وی،با اشاره به فعالیت اصلی شرکت بیمه کارآفرین در زمینه بیمه نامه های عمر، اظهار کرد: شرکت بیمه کارآفرین و شرکت های بیمهای دیگر تلاشهایی انجام دادند و ضریب نفوذ بیمه عمر در این استان را تا حدودی افرایش داده و با معرفی و فروش این بیمه نامه در سازمان های بزرگ به صورت گروهی،سعی کردند ضریب نفوذ این بیمه نامه را دربین عموم مردم گسترش دهند.

نعمتی نسب بیان کرد: شیوع ویروس کرونا توجه مردم رانسبت به نیاز به بیمه نامه های حمایتی ترغیب کرده که بیمه کارآفرین نیز مبلغ۲۰میلیون تومان هزینه این بیماری را بدون دریافت حق بیمه موضوعه به بیمه گذاران عمرو سرمایه گذاری خود هدیه داده تا کارحمایتی انجام داده باشد و همچنین صدور بیمه نامه عمر آنلاین در سایت باشگاه مشتریان این شرکت تاحدود زیادی کار رابرای نمایندگان و بیمه گذاران سهل کرده است.

وی،اذعان داشت که بیشترین اقبال دراین منطقه به سمت بیمه نامه های اجباری شخص ثالث است و نبود صنایع بزرگ در استان کار شرکتهای بیمه ای را با چالش مواجه کرده است.

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان لرستان گفت:درحال حاضر بیمه نامه های عمر موارد درمانی را هم پوشش می دهند و در خود شرکت بیمه کارآفرین بیمه نامه عمر 21 نوع از امراض را پوشش می دهد و همانند بیمه نامه های عمر و درمان هستند که این نوع بیمه نامه ها  برای قشر ضعیف جامعه بسیارپرفایده هستند.

نعمتی نسب گفت: پرداخت وام از اندوخته بیمه نامه بدون ضامن در کوتاهترین زمان ممکن از مزایای این بیمه نامه است و همچنین شرکت بیمه کارافرین بیمه نامه درمان خانواده را طراحی و ارائه کرده که تمامی خانوارها حتی بدون دفترچه بیمه پایه قادر به خرید این بیمه نامه برای خانواده خود هستند.