۰ نفر

منتظر کاهش فروش بیمه‌نامه عمر بودیم اما با افزایش فروش متعجب شدیم!

۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹
کد خبر: 455343
منتظر کاهش فروش بیمه‌نامه عمر بودیم اما با افزایش فروش متعجب شدیم!

نائب رئیس هیات‌مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اظهار کرد که فروش بیمه‌نامه عمر در شرکت متبوع وی از روندی افزایشی برخوردار بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "سیدحسین سلیمی"، با بیان اینکه " روند مثبت بورس سبب شده  تا علاقه مندی به سرمایه گذاری در بورس بیشتر شود" گفت: زمانی که نیاز به بیمه احساس نشود احتمال کاهش فروش وجود دارد و جامعه به سمت بازارهایی که بازدهی بهتری دارد می رود.

وی، بیان کرد: با توجه به شرایط تورمی جامعه و کاهشی که در درآمد مردم اتفاق افتاد منتظر کاهش در فروش بیمه نامه عمر بودیم و تصور می کردیم که کاهش درآمدها سبب می شود که مردم به فکر خرید بیمه نامه نباشند اما با افزایش فروش بیمه نامه در همین مدت متعجب شدیم.

سلیمی، علت افزایشی شدن فروش بیمه نامه عمر و بازنشستگی در شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، علی رغم شرایط اقتصادی جامعه را آینده نگری و نگرانی مردم از آینده و دوران بازنشستگی عنوان کرد وافزود: شاید مردم به دنبال سرمایه گذاری هرچند کوچک برای آینده هستند.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اذعان داشت که برای سالجاری روندی افزایشی در فروش بیمه نامه عمر برای شرکت متبوع خود متصور است.