۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸
کد خبر: 445153
فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

خالص تقاضا برای خرید سهام در مقطعی به چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۱:۱۰ جمع صف‌های خرید به حدود پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۴۶۵ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با چهار هزار و ۷۹۵ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «شتران»، «کاما» و «شپنا» و در صفوف فروش «کفپارس»، «تکالا» و «وتعاون» در نوبت انتظار است و حجم صف فرآورده‌های نسوز پارس به ۱۴ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

گفتنی است ارزش ۱۰ صف خرید برتر در مجموع هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان (۳۱ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۴۳۰ میلیارد تومان (۹۳ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های ‘فرآورده‌های نفتی’ و ‘محصولات شیمیایی’ بیشترین سفارشات خرید را در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر تنها گروه ‘سایر محصولات کانی غیرفلزی’ زیر فشار فروش است.

این جدول حدود ۳۳ درصد از پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۴ درصد است یعنی با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۴ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

3