۰ نفر

روز گذشته انجام شد؛

برگزاری مجمع «مادیرا» با حضور اکثریت سهام‌داران/ افزایش سرمایه 167درصدی قطعی شد

۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
کد خبر: 389174
برگزاری مجمع «مادیرا» با حضور اکثریت سهام‌داران/ افزایش سرمایه 167درصدی قطعی شد

دو مجمع فوق‌العاده و عادی به طور فوق‌العاده شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران روز گذشته با حضور سهام‌داران برگزار شد که بر اساس اطلاعیه منتشر شده از آن، افزایش سرمایه «مادیرا» در دستور کار قرار گرفت و دو عضو جدید برای دوسال به هیئت مدیره اضافه شدند.

اقتصادآنلاین - میلاد عبداللهی؛ دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده «مادیرا» روز گذشته با حضور اکثریت سهامداران و با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و انتخاب اعضای هیئت برگزار شد.

در مجمع فوق العاده دیروز با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی از دو محل سود انباشته و آورده سهام‌داران ، مورد موافقت آن‌ها قرار گرفت.

براین اساس،  شرکت‌ صنایع ماشین‌های اداری ایران می تواند با منظور اصلاح ساختار مال و راه اندازی چند خط تولیدی سرمایه فعلی را از ۱۲۰ به ۳۲۰ میلیارد تومان برساند.

همچنین در مجمع عادی بطور فوق العاده با رای اکثریت آرا، امیر مسعود امیری، فرخ نسیری امیری و بابک ثقفی به عنوان اعضای هیئت مدیره فعلی ابقا و دو شرکت (موتور و توربین اورانوس صنعت) و (تجهیزات کامپیوتری ایران) به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره معرفی شدند.

گفتنی است شرکت ساختمانی سیمرغ آشیان آریا نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.