۰ نفر

از ابتدای سال تا نیمه تیرماه ٩٩ صورت گرفت؛

پرداخت ٢٨هزار نفر وام قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک صادرات

۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷
کد خبر: 450795
پرداخت ٢٨هزار نفر وام قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک صادرات

بانک صادرات ایران از ابتدای سال تا نیمه تیرماه ٩٩ با پرداخت بیش از ١٤ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، زمینه ازدواج بیش از ٢٨ هزار نفر را فراهم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این بانک از ابتدای سال ٩٩ تا نیمه تیرماه سال‌جاری با پرداخت بیش از ١٤ هزار و ٦٨٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، ٢٨ هزار و ٤٧٨ نفر را راهی خانه بخت کرد.

 طی سال ٩٨ نیز تعداد ١١٣ هزار و ٥٠ عروس و داماد با دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بانک صادرات ایران به ارزش بالغ بر ٣٥ هزار و ٢٢٤ میلیارد ریال موفق به ازدواج شدند.

روند پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در بانک صادرات ایران طی سال‌های گذشته به صورت مستمر انجام شده و نقش مهمی در عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از فرهنگ‌سازی و تشویق ازدواج جوانان داشته به نحوی که این بانک از ابتدای سال ٩٧ تا پایان سال ٩٨ با پرداخت بالغ بر ٥٣ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه، زمینه ازدواج ٢٢٩ هزار و ٢٥١ عروس و داماد را فراهم کرده است.

بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اعطای وام‌های قرض‌الحسنه برای ازدواج، اشتغالزایی سرپرستان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و معرفی شدگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت تسهیلات مسکن اقشار ویژه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بافت فرسوده، پرداخت وام به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه از جمله سیل سال‌گذشته، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و سایر وام‌های ضروری را همچنان در دستور کار دارد.