۰ نفر

بانک تجارت میزبان متقاضیان فروش سهام عدالت

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۵۰
کد خبر: 441776
بانک تجارت میزبان متقاضیان فروش سهام عدالت

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت از آمادگی این بانک برای دریافت سفارش مشتریان متقاضی فروش سهام عدالت از طریق درگاه های غیر حضوری و شعب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد احمدی آذر رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این مطلب گفت: به موجب مصوبه شورای عالی بورس ، این بانک آمادگی دارد از روز سه شنبه ششم خردادماه درخواست سفارش فروش سهام شرکت های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت را از طریق درگاه های غیر حضوری و شعب بانک دریافت کرده و پس از فروش سهام توسط شرکت کارگزاری طرف قرارداد وجه مربوطه را به حساب دارنده سهام واریز کند.

سخنگوی بانک تجارت افزود: آن‌دسته از هموطنان عزیز که در سامانه سهام عدالت شماره شبای حساب بانک تجارت را اعلام کرده اند می‌توانند با مراجعه به درگاه غیر حضوری یا شعب این بانک در سراسر کشوردرخواست فروش بخشی از سهام عدالت خودرا با تکمیل و امضای فرم اقرار نامه به بانک ارائه کنند.

  وی تاکید کرد: با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، توصیه می شود متقاضیان فروش سهام عدالت فرآیند ارائه درخواست فروش سهام خود را به صورت غیر حضوری و از طریق درگاه http://ikc.shaparak.ir/se/?channel=5 به انجام رسانند.

همچنین مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان متقاضی فروش سهام عدالت است.