۰ نفر

بانک مهر ایران و مدیریت اکتشاف تفاهم‌نامه امضا کردند

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۳۵
کد خبر: 439281
بانک مهر ایران و مدیریت اکتشاف تفاهم‌نامه امضا کردند

بانک مهر ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در زمینه صدور، شارژ و ارائه خدمات مربوط به نفت‌کارت (بن‌کارت) برای کارکنان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، این تفاهم‌نامه به امضای سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسید.

هندی در این مراسم گفت: مدیریت اکتشاف به‌عنوان دومین مجموعه بعد از شرکت ملی نفت ایران، نسبت به ارائه خدمات مربوط به نفت‌کارت برای کارکنان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقدام کرده است.

وی تمرکز بر بهبود وضع معیشت کارکنان پیمانکاری را از دغدغه‌های اصلی شرکت ملی نفت ایران برشمرد و اظهار کرد: صنعت نفت در نحوه استخدام‌ کارکنان با انواع قراردادها روبه‌روست، بنابراین مدیریت شرکت ملی نفت ایران درصدد است به نوعی این دیوارها کمرنگ‌تر و نیازهای همه همکاران در سطح شرکت به صورت یکسان تأمین و در جهت رفع آن گام برداشته شود.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: خوشبختانه سازوکار مدیریت اکتشاف بر پایه مددکاری است و همه کارکنان بر اساس شاخص‌های مددکاری شناسایی و ارزیابی می‌شوند و در اولویت بهره‌مندی از تسهیلات بانکی قرار می‌گیرند.

وی ابراز امیدواری کرد که در چارچوب تفاهم‌نامه تنظیمی با بانک قرض‌الحسنه مهرایران، زمینه همکاری‌های گسترده برای اعطای تسهیلات جدید بانکی به کارکنان نفت فراهم شود.

عباس سلیمانی، معاون منابع انسانی مدیریت اکتشاف نیز با بیان اینکه با امضای این تفاهم‌نامه، ارائه خدمات مربوط به نفت‌کارت به کارکنان اکتشاف وارد فاز اجرا خواهد شد، افزود: امیدواریم زمینه استفاده از تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در صنعت نفت گسترش یابد.

مرتضی اکبری، مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز برای ارائه هر نوع خدمات بانکی به کارکنان صنعت نفت اعم از ارائه تسهیلات بیمه‌ای، پرداخت وام کم‌ کارمزد و... اعلام آمادگی کرد.