۰ نفر

وام قرض‌الحسنه آنلاین مهر‌ ایران

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱
کد خبر: 433742
وام قرض‌الحسنه آنلاین مهر‌ ایران

با توجه به شیوع کرونا و لزوم کم‌شدن مراجعات حضوری در اماکن عمومی مانند بانک‌ها، برخی ابزارهای الکترونیکی مورد توجه بیشتری قرار گرفتند، اما این آزمون بانکداری الکترونیک که دارای نواقص بسیاری است برای بانک‌ها، تجربه متفاوتی از عملی‌شدن شعار تا عمل بود. بسیاری از بانک‌ها بانکداری الکترونیک و ابزارهایی دارند که برای اغلب مردم مورد توجه است.

به گزارش اقتصادآنلاین، وام قرض‌الحسنه آنلاین مهر‌ ایران، یکی از خدمات بانک‌ها که همواره مورد توجه بوده انواع تسهیلات و شرایط و نحوه دریافت آنها است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای عملی کردن بانکداری الکترونیک، خدماتی همچون دریافت وام را در بستر الکترونیک فراهم کرده است. در این خدمت که برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان راه‌اندازی شده حضور فرد وام‌گیرنده الزامی نیست. در این سیستم مشتری در صورت ارائه اطلاعات به‌صورت کامل و صحت مندرجات و مستندات درخواستی موردنیاز برای بهره‌مندی از تسهیلات، حضور فرد وام‌گیرنده به همراه ضامن یا ضامن‌های مربوط در شعبه برای تکمیل پرونده فقط یک‌بار پیش‌بینی شده است.

مشتریان حقیقی دارای حساب‌جاری یا پس‌انداز نزد این بانک می‌توانند با وارد کردن اطلاعات درخواستی در قسمت‌های تعبیه‌شده، از جزئیات امتیاز میانگین حساب خود مطلع شده و در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ارائه درخواست و پیگیری تسهیلات خود به صورت آنلاین اقدام کنند.

البته مشتریان موظفند هرگونه تغییر یا مغایرت در اطلاعات حساب خود را در اسرع وقت و ترجیحا به شعبه افتتاح کننده حساب اطلاع دهند.

از آنجا که اطلاعات ثبت شده مشتریان در زمان افتتاح حساب محرمانه تلقی می‌شود، برای حفظ امنیت فضای مجازی کاربران و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، از قراردادن اطلاعات به سایر افراد خودداری شود.

همچنین بانک مهر ایران کارت هدیه مجازی نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از همراه بانک مهر ایران نسبت به تهیه کارت هدیه مجازی با طرح‌ها و موضوعات متنوع اقدام کنید.

در نسخه جدید همراه‌بانک مهر ایران امکان استفاده و ارسال کارت هدیه مجازی طراحی شده است و این سرویس کمک می‌کند تا در هر زمان و مکان بتوان نسبت به تهیه و ارسال کارت هدیه مجازی اقدام کرد. این کارت در موضوعات مختلف مانند تولد، عروسی، روز مادر، روز پدر، خرید منزل جدید و غیره برای دوستان مبلغی را به همراه متن و طرح‌های مختلف، به عنوان هدیه ارسال کرد.

بعد از ارسال هدیه، از طریق پیامک به شخص موردنظر اطلاع‌رسانی می‌شود. گیرنده هدیه نیز می‌تواند هدیه خود را الکترونیکی دریافت کند.

برای این کار شماره شخص موردنظر را وارد کرده یا از فهرست مخاطبان دستگاه، فرد مورد نظر را انتخاب کرده و در مرحله بعد مبلغ موردنظر و طرح کارت هدیه را با توجه به مناسبت‌های مختلف انتخاب و متن پیام موردنظر را در کادر پایین کارت وارد و تایید می‌شود.