۰ نفر

عملکرد مسرّت‌بخش بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان در زمینه اشتغالزایی

۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴
کد خبر: 406569
عملکرد مسرّت‌بخش بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان در زمینه اشتغالزایی

در دیدار مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، از عملکرد مسرت بخش این بانک در زمینه اشتغالزایی تقدیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در دیدار با نظریان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان، با اشاره به آمار عملکرد اشتغالزایی توسط این بانک به ویژه در مناطق محروم گفت: این عملکرد مسرت بخش است و امید می‌رود که در آینده با تقویت و الهام از این قبیل کارها، گام های موثری در رفع مشکل بیکاری استانبرداشته شود.

وی افزود: از آنجا که بیکاری یکی از مشکلات مهم مردم لرستان است باید قبل از تبدیل این مشکل به بحران راه حلی برای آن پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حمایت‌های مادی و معنوی نهادهای ارزشی و انقلابی مانند بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد برکت مسئله اشتغال استان را متحول می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی اظهارداشت: اگر مشکل اشتغال رفع شود، امید و نشاط به استان برمی گردد و این مهم با همت جمعی و کمک نهاد هایی مانند بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد برکت صورت می گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم محرومیت زدایی در استان گفت: این امر از اولویت امور است و باتوجه به ظرفیت موجود در استان و وجود جوانان متعهد و متخصص، این مشکلات قابلیت برطرف شدن را دارند و می‌توانیم گام‌هایی رادر راستای توسعه و پیشرفت لرستان برداریم.

در ادامه، نوراله نظریان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان نیز ضمن اشاره به آغاز سیزدهمین سال فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی کشور، گفت:این بانک در طول مدت فعالیت خود، باپویایی و ارتقاء شاخص ها، دارای عملکردی شفاف بوده است.

وی با اشاره به این که از بدو تاسیس بانک در سال ۸۶ ، مدیریت شعب استان لرستان نیز شروع به فعالیت نموده است اظهار داشت: در این مدت ۱۲۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به هم استانی ها پرداخت شده است.

نظریان با اشاره به تاکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر رفع مشکل بیکاری و محرومیت‌زدایی، افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اهداف و مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت نهادهای مردمی و انقلابی همانند بنیادبرکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غیره گام های موثری در توسعه عدالت اجتماعی، رفع محرومیت و اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار در سطح کشور و به تبع آن در استان لرستان برداشته است.

مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان با اشاره به آمار عملکردی بانک در زمینه اشتغال زایی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار آسیب پذیر جامعه افزود: سیاست عملکردی بانک بر ادامه و ارتقای اینرونداست که این خود مستلزم همکاری شهروندان در ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تقویت بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.