۰ نفر

اعضای جدید هیات مدیره بیمه آسیا انتخاب شدند

۲۱ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۰
کد خبر: 496797
اعضای جدید هیات مدیره بیمه آسیا انتخاب شدند

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه آسیا به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این شرکت، با حضور سهامداران و نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و سازمان حسابرسی و به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه آسیا، با اکثریت آرای سهامداران،  مسعود بادین، فضل اله معظمی، سید مهدی صادقی ، اسماعیل مهدوی نیا و محمدرضا عربی مزرعه شاهی به عنوان پنج عضو اصلی و آقای مهدی شریفی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره بیمه آسیا انتخاب شدند.

این گزارش می افزاید، در این جلسه مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی از همراهی و همدلی سهامداران و خانواده بزرگ بیمه آسیا در رسیدن به اهداف عالیه شرکت قدردانی کرد و از زحمات هیات مدیره پیشین بیمه آسیا و تلاش های مهدی شریفی و بهروز ناظمی، از اعضای سابق این هیات مدیره ، تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه، گزارشی از عملکرد دوساله هیات مدیره پیشین بیمه آسیا ارائه داد و گفت:  عملکرد بیمه­ آسیا در این دوسال با وجود شرایط سخت اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا و حضور حداقلی نیروی انسانی، بسیار درخشان و ارزنده بود؛ به طوری که تولید حق بیمه شرکت با رشد 40 درصدی در 9 ماهه اول سال 1399 ، به اندازه کل سال گذشته محقق شد.

مسعود بادین با تصریح توانمندی این شرکت در ارائه خدمات شایسته بیمه­ای، تصویب افزایش سرمایه 949 درصدی بیمه آسیا را از حرکت های بسیار خوب این هیات مدیره برشمرد که در فعالیت ­ها و عملکرد فنی آتی شرکت،  تأثیر به سزایی خواهد داشت.

مسعود بادین همچنین، از وزارت امور اقتصادی و دارایی و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در همراهی با حرکت رو به رشد و هدفمند بیمه ­آسیا، تشکر کرد.

گفتنی است، مجمع عمومی عادی به طور فوق ­العاده بیمه­ آسیا به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، در ساعت 10 صبح روز شنبه 20 دی ماه سال جاری، به صورت آنلاین در ساختمان شماره یک این شرکت برگزار شد.