۰ نفر

رئیس اتاق بازرگانی:

۴۵درصد از نهاده‌های دامی با ارز دولتی تامین می‌شود

۴ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۱۶
کد خبر: 469631
۴۵درصد از نهاده‌های دامی با ارز دولتی تامین می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: امسال ۴۵ درصد از نهاده‌های دامی از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، یونس ژائله در دیدار با رئیس سازمان جهادکشاورزی با قدردانی از همکاری‌های دوجانبه بخش خصوصی و فعالان بخش کشاورزی استان اظهار کرد: جلساتی با حضور مسوولان بخش کشاورزی و فعالان بخش خصوصی تشکیل شده و طی آن، مشکلات حوزه کشاورزی احصا و مورد بررسی قرار گرفته است که اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش در حوزه کشاورزی اعلام می‌کند.

وی با اشاره به مشکل تامین نهاده‌های دامی، گفت: امسال، ۴۵ درصد از نهاده‌ها از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهد شد که این امر نیازمند ورود بخش خصوصی و همکاری دوجانبه دولت با این بخش است.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز، افزود: فعالان بخش خصوصی آذربایجان شرقی آماده سرمایه‌گذاری و انجام مقدمات لازم برای واردات نهاده‌های دامی هستند، هر چند در این میان نیازمند حمایت دولت و تسهیل امور مربوطه هستیم.

وی با تاکید بر آماده بودن فضای استان برای هر گونه فعالیت اقتصادی، گفت: همدلی خوبی بین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار،  مسؤولان دولتی و فعالان بخش خصوصی به وجود آمده که باید از این فضا برای ارتقا استان بهره برد.