۰ نفر

دبیر کل اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد؛

اتاق در دوره بعد قوی‌تر خواهد بود/ بداخلاقی‌های انتخاباتی قابل اعتنا نیست

۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۲۶
کد خبر: 339152
اتاق در دوره بعد قوی‌تر خواهد بود/ بداخلاقی‌های انتخاباتی قابل اعتنا نیست

دبیر کل اتاق تهران با تاکید بر قوی‌تر بودن اتاق در دوره بعد گفت: از این دوره انتخابات استقبال بسیار خوبی نسبت به دوره قبل شده است.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ بهمن عشقی در حاشیه نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین این دوره از انتخابات را متمایز از دوره هشتم دانست و اظهار کرد: انتخابات این دوره سه ویژگی نسبت به دوره قبل دارد؛ اول نظم و ترتیب رای گیری است، با توجه به این که در این دوره رای‌گیری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود امکان تقلب از بین رفته و زمان فعالان اقتصادی نیز هدر نمی‌رود‌.

وی با اشاره به اینکه بی اخلاقی های انتخاباتی در این دوره زیاد نبوده و قابل اعتنا نیست، تصریح کرد: در این دوره خطوط فکری کاندیدا مشخص است یعنی گروه‌هایی که با هم رقابت می‌کنند خط فکری مشخصی در اقتصاد دارند و این موضوع انتخاب را ساده تر می‌کند.

عضو هیات رییسه اتاق تهران با بیان این که از این دوره انتخابات استقبال بسیار خوبی نسبت به دوره قبل شده است، تاکید کرد: با شرایط ذکر شده اتاق در دوره بعد اتاق قوی تری خواهد بود.

حواشی نهمین دوره انتخابات اتاق تهران

ادعای برخی کاندیداهای انتخابات اتاق مبنی بر استفاده جناح مقابل از امکانات دولتی

برخی از کاندیداهای این دوره ادعا کرده‌اند که جناح مقابلشان از امکانات دولتی برای حضور در انتخابات استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، یکی از ائتلاف‌های این دوره انتخابات اتاق تهران در کانال تلگرامی خود مدعی شده که جناح مقابلش اگرچه خود را حامی حقوق بخش خصوصی اعلام کرده اما در زمان انتخابات از امکانات دولتی استفاده کرده است.

به گفته این ائتلاف، جناح مقابل ستاد انتخاباتی خود را در یک ساختمان دولتی و نزدیک به محل انتخابات (هتل لاله) واقع کرده است.

اما در مقابل چنین ادعاهایی، کاندیداهای طرف مقابل این اتفاقات را جو سازی انتخاباتی اعلام کرده‌اند که تنها هدف آن تشویش اذهان عمومی است.

به گفته اعضای این گروه، ستاد انتخاباتی آن‌ها ساختمان دولتی نبوده و این ادعا را رد می‌کنند.