۰ نفر

عضو هیات رییسه اتاق تهران در گفت‌و گو با اقتصادآنلاین؛

بخش خصوصی خود را مشاور دولت می‌داند/ اتاق بازرگانی باید صدای خود را به گوش دولت برساند

۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰
کد خبر: 329341
بخش خصوصی خود را مشاور دولت می‌داند/ اتاق بازرگانی باید صدای خود را به گوش دولت برساند

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران بخش خصوصی را مشاور دولت خطاب کرد و گفت: ما خودمان را مشاور دولت می‌دانیم و در این دوره هم دولت گاهی به وعده‌های خود عمل کرد و هم ما پیگیرانه دنبال خواسته‌های خود بودیم.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ فاطمه مقیمی درگفت‌و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین درباره انتخابات دور جدید اتاق بازرگانی اظهار کرد: هنوز مشخص نیست که در این دوره از انتخابات اتاق شرکت کنم یا خیر و این موضوع به کسانی که در این دوره شرکت می‌کنند نیز بستگی دارد.

مقیمی عملکرد این دوره از اتاق را مفید دانست و گفت: امکانات مناسبی در این دوره برای اعضا انجام شد که ایجاد بیمارستان بازرگانان، مراسم اهدای لوح افتخار امین‌الضرب جهت تشویق کارآفرینان، رشد اتاق فکر و نیز ایجاد دوره‌های آموزشی از جمله اقدامات خوب اتاق بود.

او با تاکید بر این که در این 4سال نگاه ما به اتاق بازرگانی تنها به عنوان یک مجموعه تخصصی برای بخش خصوصی نبود، اظهار کرد: اتاق بازرگانی کار خدماتی انجام می‌دهد، بنابراین کاندیدا‌های جدید و کسانی که در این دوره شرکت‌ خواهند کرد باید از قابلیت و توانایی بالایی در خدمت‌گذاری برخوردار باشند.

این فعال بخش خصوصی با اشاره به شورای گفت‌و گوی دولت با اتاق تهران بیان کرد: پیگیری‌های بسیار خوبی از جانب اتاق برای ارتباط با دولت و رسیدگی به خواسته فعالان بخش خصوصی انجام شد و نتایج خوبی نیز دریافت کردیم، به طور کل اقدامات این دوره را خوب ارزیابی می‌کنم.

مقیمی ادامه داد: در این دوره افراد تاثیرگذار بسیاری از دولت به اتاق آمدند و تصمیمات خوبی گرفته شد، اما نباید توقع داشته باشیم که همیشه دولت پیگیر ما باشد بلکه ما باید صدای خود را به آن‌ها برسانیم و همیشه در صحنه حضور داشته باشیم.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران در پایان گفت: اگرچه همه خواسته‌های بخش خصوصی به غایت نرسید اما همیشه برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش کردیم و این بزرگترین مزیت این دوره اتاق بازرگانی تهران بود.