۰ نفر

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اعلام کرد؛

کمبود گاز در بشاگرد هرمزگان

۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۱
کد خبر: 388414
کمبود گاز در بشاگرد هرمزگان

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بشاگرد گفت: پرداخت نشدن بدهی شرکت سیلندر پرکنی شعله بشاگرد موجب کمبود گاز مایع در بشاگرد شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رسول روح الامینی روز گذشته(۲۴ مهر) در کارگروه تنظیم بازار بشاگرد  گفت: پرداخت نشدن بدهی شرکت سیلندر پرکنی شعله بشاگرد موجب کمبود گاز مایع در بشاگرد شده است.

وی افزود: سهمیه گاز مایع به خانوارهای بشاگردی ۱۲۵ تن در ماه است که از دو شرکت پرسی و غفران باید تامین و در اختیار شرکت شعله بشاگرد قرار گیرد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بشاگرد تصریح کرد: از این میزان سهمیه فقط ۸۰ تن آن محقق شده است و این موضوع موجب کمبود گاز در بشاگرد شده است.

نماینده شرکت فرآورده‌های نفتی هرمزگان در این جلسه گفت: سهمیه ۱۲۵ تن گاز بشاگرد به دو شرکت پرسی و غفران تحویل شده است.

عزت الله گروهانی مدیر عامل شرکت پرسی ایران گاز هرمزگان  هم در این جلسه گفت: از ۱۸۰ میلیون تومان طلب این شرکت از شرکت شعله بشاگرد در سال ۹۷، ۸۰ میلیون پرداخت شده و به همین دلیل شرکت پرسی ایران گاز از انتقال گاز به بشاگرد خودداری کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشاگرد نیز با بیان اینکه در دوروز گذشته در بشاگرد گاز وجود ندارد، گفت: شرکت مادر موظف است به هر شکلی که شده گاز مردم بشاگرد را تامین کند.

زارعی از دو شرکت پرسی و غفران خواست اسناد طلب خود را به این اداره ارسال کنند و از طریق قضایی پیگیر مطالبه خود شوند.