۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

برق‌دار شدن ساختمان‌های هوشمند به روش جدید/ فن‌آوری‌های دیجیتالی به کمک بهینه سازی مصرف انرژی می‌آیند

۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۰۹
کد خبر: 339819
برق‌دار شدن ساختمان‌های هوشمند به روش جدید/ فن‌آوری‌های دیجیتالی به کمک بهینه سازی مصرف انرژی می‌آیند

دو شرکت اروپایی در حوزه دیجیتال قصد دارند، با همکاری یکدیگر فعالیت خود رادر زمینه تولید محصولات افزایش داده و به طراحی سیستم‌های اتوماسیون جدید روی بیاورند تا جایی که تولید کنندگان بتوانند نهایت سود را در فعالیت‌های تولیدی خود شاهد باشند.

اقتصادآنلاین-عبدالله محمدی؛شرکت سوییسی ای بی بی و دیزالت سیستم جهت مشارکت گسترده در خصوص ارائه نرم افزار‌های جدید و صنایع دیجیتال به مشتریان در سطح جهان اعلام آمادگی کرده اند.

این دو شرکت به مشتریان خود راه حل های پیشرفته‌ای در خصوص صنایع  دیجیتالی ارائه می دهند که می‌تواند رقابت پذیری شرکت های صنعتی را افزایش داده  و در عین حال  انعطاف پذیری بیشتر، سرعت و بهره وری را برای محصولات خود در پی داشته باشد.

این مشارکت همچنین می‌تواند نقاط قوت شرکت سوییسی با شریک خود در خصوص توانایی جهت راه حل های دیجیتال را ترکیب و پایه‌های آن قوی‌تر کند، تا جایی که هر دو شرکت، دامنه‌ای عمیق و دسترسی آسانی برای مشتریان در سطح جهان فراهم خواهند کرد.

 با استفاده از این مشارکت شرکت سوییسی قادر خواهد بود تا امکانات پیشرفته بالاتر دیجیتال را در اختیار مشتریان قرار دهد و آن را بهبود ببخشد.

این دو شرکت  در یک رویکرد مقدماتی، برسیستم جدید در حوزه اتوماسیون رباتیک کارخانه ‌ها و همچنین راه حل های ارائه برق، به ساختمان های هوشمند فعالیت خواهند کرد. اولین برنامه‌های مشترک آن‌ها، از یکم تا پنجم آوریل سال جاری میلادی در یک نمایشگاه صنعتی در هانوفر آلمان به نمایش درمی‌آید.

مدیرعامل شرکت سوییسی ای بی بی در این باره گفت: ما با همکاری یکدیگر، مجموعه ای از عکاسی دیجیتال را ارائه می دهیم که می‌تواند برای مشتریان ما یک فضای رقابتی فراهم کند، همچنین دامنه دسترسی ما جهانی است.

 وی همچنین گفت: ما به شدت دنبال کار با شرکای دیگر برای هدایت  مشتری هایمان خواهیم بود. صنعت در قرن بیست و یکم به سادگی و توسط توانایی تولید کالاها تعیین نشده است. رهبران امروز با تسلط بر دانش فنی تعیین می شوند.

 از سوی دیگر، یکی از معاونین مدیرعامل شرکت دیزالت سیستم نیزگفت: این یک رقابت متفاوت است که باعث تقویت هر دو طرف خواهد شد. مشارکت ما با  شرکت ای بی بی برای کمک و پویایی بیشتر مشتریان خواهد بود.

لازم به ذکر است در صنایع اتوماتیک امروزی ، مدل سازی کارخانه های دیجیتال و سیستم های تولید انعطاف پذیرتر بیشتری را نسبت به قبل پیدا کرده که به کسب و کار کمک می کند تا با طرح های اینچنینی  و با سرعت بیشتر، تولید قوی تری را به دنبال داشته باشد.

این قبیل طرح‌ها همچنین می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به تغییرات از تولید انبوه به سفارشی سازی انبوه شود، این در حالی است تقریبا کالاها در انواع مختلف و در دسته های کوچکترتولید می شوند. گفتنی است برای بسیاری از تولیدکنندگان، هزینه های جبران ناپذیردر سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است تا جایی که تنها یک ساعت از خرابی دریک سایت تولیدی مدرن می تواند میلیون‌ها دلار هزینه داشته باشد.

ای بی بی در حال حاضر، یک راه حل دیجیتال قوی را ارائه کرده  است که به وسیله آن می‌تواند در صنعت توانایی بسیاری داشته باشد. این طرح که در سال 2017 راه اندازی شد قادر خواهد بود تا بیش از 210 راه حل دیجیتالی مختلف را برای برنامه ریزی، ساخت و اجرای عملیات صنعتی با بهره وری و ایمنی بالاتر در هزینه های پایین ارائه می دهد.

این تجارب تازه  در دیجیتال برای بهینه سازی تمام فرآیندها و سیستم ها، با انعطاف پذیری زیادی همراه است و  شامل راه حل های آسان برای تولید کار و خدمات، همراه با مشاوره مشترک و سرعت راه اندازی محصولات جدید است.

 تولیدکنندگان الکترونیک می توانند سریعا تولیدات  جدید خودرا در کوتاه مدت افزایش دهند، همچنین آن‌ها می‌توانند امکان اتصال سیستم های جداگانه ای جهت عمکلرد مطلوب بر روی خط تولید خود را فراهم کنند.

همکاری‌های دیجیتالی بین این دوشرکت می‌تواند یک گردش کار بدون مرز در طراحی، مهندسی و بهره برداری از ساختمان ها، و نیز راه حل های حمل و نقل پایدار را فراهم و همچنین امکان تعامل بیشتر مشتریان را در مراحل طراحی و عملیات طراحی اجرایی سازد.

فشار رقابت در صنایع و معادن، نیازمند شرکت‌هایی است که به طور مداوم در پی راه های جدید برای افزایش ایمنی و بهره وری انرژی ، با کاهش هزینه ها و خطر عملیات روزانه است. همچنین این فرایند می‌تواند بهینه سازی مصرف انرژی را در پی داشته باشد.