۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باید به درستی اجرا شود/کم کاری سازمان خصوصی سازی در حل مشکل بازنشستگان فولاد

۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۴۹
کد خبر: 339606
قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باید به درستی اجرا شود/کم کاری سازمان خصوصی سازی در حل مشکل بازنشستگان فولاد

نماینده مردم اصفهان و مبارکه خواستار اجرای صحیح و دقیق قانون بازنشستگی شد. او همچنین از شرایط نامناسب زیست محیطی در اصفهان گله کرد و در یک تذکر از کم کاری سازمان خصوصی سازی نسبت به حل و فصل مشکلات بازنشستگان فولاد سخن گفت.

اقتصادآنلاین - عبدالله محمدی؛ طی نشست علنی امروز مجلس در حالی انجام شده زهرا سعیدی نماینده مبارکه و سخنگوی کمیسیون اقتصادی در تذکری شفاهی نسبت به حمایت از بازنشستگان صنعت فولاد، اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه این بازنشستگان در شرایط سخت خدمت کرده اند امروز هم دغدغه دریافت حقوق و مزایای خود را دارند.

این نماینده اظهار داشت: تذکر من در این زمینه به شخص رئیس جمهور است زیرا حل مشکل بازنشستگان فولاد باید از محل واگذاری‌ها انجام می شد و سازمان خصوصی سازی باید اموال را به فروش می رساند اما کوتاهی هایی در این باره شده است.

نماینده مبارکه ضمن تذکری پیرامون شرایط محیط زیستی استان اصفهان و شهرستان مبارکه اعلام کرد: تذکر من به صنایع و سازمان محیط زیست است تا در خصوص بحث آلایندگی صنایع ورود جدی داشته باشند. (لازم به ذکراست بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که توسعه شهری و احداث کارخانجات صنعتی بی شمار در اصفهان بر پایه مطالعات زیست محیطی صورت نگرفته ، که منجر به بروز شرایط مخاطره آمیز و افزایش آلایندگی‌ها در این استان شده است) 

درادامه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین گفت: تذکر جدی دیگر من در خصوص اجرای صحیح قانون منع به کارگیری بازنشستگان است.

 گفتنی است پس از آبان امسال و  از زمان اجرای این قانون، تعدادی از شرکت‌ها و ادارات نسبت به آن بی اعتنا بوده و همچنان می‌توان بسیاری از مدیران بازنشسته را در سمت‌های مهم دولتی دید.