۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اخبار تکمیلی انفجار تانکر سوخت در خرم آباد/تعدادی از عوامل تیراندازی دستگیر شدند

۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۴۶
کد خبر: 334529
اخبار تکمیلی انفجار تانکر سوخت در خرم آباد/تعدادی از عوامل تیراندازی دستگیر شدند

​شب گذشته در درگیری میان پلیس و تعدادی از مهاجمان ناشناس، یک تانکر سوخت تحت پیمان شرکت پخش فرآوره‌ها نفتی منطقه لرستان، دچار سانحه و انفجار شد.

اقتصادآنلاین - عبدالله محمدی؛ صبح امروز خبری مبنی بر انفجار یک خودروی تانکر حمل سوخت در خرم آباد منتشر شد .همانگونه که اشاره شد خبرنگار اقتصادآنلاین پیگیر اخبار تکمیلی این حادثه بود.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش استان لرستان در گفتگوی مجدد با خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: این تانکر تحت پیمان  شرکت ملی پخش سوخت رسانی می‌کرده و شب گذشته در هنگامی که نیروی انتظامی به یک خودرو مشکوک و در تعقیب و گزیر بوده است مهاجمان شروع به تیر اندازی کرده اند که در این میان باعث انفجار تانکر مذکور شده است.  

وی همچنین اظهار داشت به جایگاه سوخت نزدیک محل انفجار، آسیبی وارد نشده اما نفتکش کاملا سوخته است 

طبق گفته مسئولان نیروی انتظامی استان لرستان: شب گذشته ماموران گشت انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین گشت‌زنی در محله دره‌گرم به دو سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ بنزین پارک شده‌بود، مشکوک شدند که آن‌ها به‌محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کردند.در این بین نفتکش مورد اصابت گلوله قرار گرفته که منجر به انفجار تانکر شد.

گفتنی است متاسفانه در این سانحه یک سرباز وظیفه شهید و یکی از ماموران نیروی انتظامی زخمی شد. همچنین بنا به اعلام عوامل انتظامی استان تعدادی از مظنون های این حادثه  دستگیرشده اند.