۰ نفر

استاندار البرز عنوان کرد؛

بهره برداری از کمربند شمالی کرج در نیمه نخست سال آینده

۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵
کد خبر: 511697
بهره برداری از کمربند شمالی کرج در نیمه نخست سال آینده

استاندار البرز گفت: کمربند شمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عزیزالله شهبازی در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که در محل این سازمان صورت گرفت، با اشاره به اینکه این دید و بازدیدها در ۲ سال اخیر افزایش یافت و سبب ساز رشد و توسعه استان شد، افزود: در این راستا طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف استان بخصوص راهسازی تسریع و گره گشایی شد.

وی ادامه داد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه ای به مسائل استان داشته‌اند و به اهمیت البرز برای کشور واقف هستند از این رو از تلاش‌های ایشان قدردانی می‌کنیم.

شهبازی گفت: اکنون آزادراه غدیر، منطقه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد، توسعه و مسافربری شدن فرودگاه پیام و… که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در سایه این توجهات و همراهی‌ها به سرانجام رسیدند.

وی افزود: کمربند شمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد و قطار شهری کرج نیز امید است در نیمه اول سال آینده برای عموم مردم تکمیل شود.

استاندار البرز گفت: از رییس سازمان برنامه و بودجه دعوت کردیم که قبل از پایان سال برای بازدید از روند تکمیل پروژه‌های کمربند شمالی و قطار شهری کرج که اعتبارات دولتی برای آنها تزریق شد، دیدن کنند.

وی همچنین در خصوص پرداخت معوقات کارکنان ادارات استان نیز درخواست خود را مطرح کرده و دستور لازم را دریافت کرد.