۰ نفر

آخرین جزییات از تغییر دهک بندی یارانه بگیران / لزوم تعیین تکلیف جاماندگان یارانه

۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
کد خبر: 686003
آخرین جزییات از تغییر دهک بندی یارانه بگیران / لزوم تعیین تکلیف جاماندگان یارانه

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: دهک بندی یارانه بگیران باعث اعتراض برخی از مردم شده است و باید هر چه زودتر تکلیف جاماندگان مشخص شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: دشمنان اسلام و معاندین نظام راهی در پیش گرفته‌اند که جز ناکامی، انزوا و خشونت بیشتر چیزی برای آنان به دنبال ندارد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسائل فرهنگی باید با اولویت در برنامه هفتم توسعه و بودجه‌های سالانه مورد توجه قرار گیرد. تعلیم و تربیت در سطوح مختلف کشور و توجه به معلم، استاد، دانشگاه و مدرسه بسیاری از مشکلات امروز کشور را مرتفع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه عدالت در پرداخت از اصول اعتقادی و شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور بود، گفت: نیروهای کار پرداخت‌های متفاوتی دارند که باید اصلاح شود. لازم است نظام شایستگی در انتصابات مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌ها به دلیل عدم اختصاص اعتبار بلاتکلیف مانده و نیازمند توجه دولت است. اگر این توجه صورت گیرد، بسیاری از کاستی استان‌ها مرتفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: در شرکت‌های دولتی و بسیاری از دستگاه‌هایی که متصل به شرکت‌های دولتی هستند، متأسفانه فرآیند شایستگی وجود ندارد و گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که درست نیست. نباید در این دولت افراد شایسته حذف شده و افراد ناشایسته بر سرکار بیایند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمرکززدایی بودجه‌ای باید از اولویت‌های کشور باشد و در این میان باید به استان‌ها اختیار داده شود. همچنین دهک بندی یارانه بگیران مورد اعتراض مردم واقع شده، چرا که آنان علی رغم گذشت ۷ ماه هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند و باید هر چه زودتر تکلیف جاماندگان یارانه مشخص شود.