۰ نفر

در سال ۱۴۰۱ در کدام بازارها سرمایه‌گذاری کنیم؟

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲
کد خبر: 626848
در سال ۱۴۰۱ در کدام بازارها سرمایه‌گذاری کنیم؟

سالنامه بازارها و کسب و کارهای ایران با موضوع پیش بینی تحولات اقتصاد کلان و بازارهای مالی در سال ۱۴۰۱ در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سالنامه بازارها و کسب و کارهای ایران با رویکردی جامع ضمن تبیین مهمترین روندهای پیش روی کشور در سال ۱۴۰۱، متغیرهای اصلی اقتصاد کلان را نیز پیش بینی می‌کند. متغیرهایی نظیر نرخ ارز، تورم، رشد اقتصادی و نرخ بهره که دانستن آنها به تدوین استراتژی‌های بهینه و اتخاذ تصمیمات کلیدی در کسب و کارها کمک بسیاری خواهد کرد.

علاوه بر این بازارهای کلیدی اقتصاد مشتمل بر بازار ارز، بازار سرمایه، بازار طلا و بازار مسکن نیز مورد تحلیل قرار گرفته و وضعیت آنها در هر یک از سناریوهای محتمل در سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفته است.

در دنیای امروز بسیاری از کسب و کارها متاثر از رویدادها و تحولات عرصه بین الملل است. بر این اساس، موثرترین تحولات ژئوپلتیکی داخلی، منطقه‌ای و بین المللی و ریسک‌ها و فرصت‌های آن برای کسب و کارهای ایرانی مرور شده است.

برای انجام پیش بینی‌های این سالنامه از مدل‌های مرکز «رصدخانه آتی کاو شریف» استفاده شده که با اتکا به آخرین یافته‌های علمی و مدلسازی در حوزه‌های اقتصاد کلان، مالیه بین الملل، تجارت بین الملل و مالیه عمومی توسط این مرکز در سال‌های گذشته توسعه داده شده است.

برخی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین سرفصل‌های سالنامه بازارها و کسب و کارهای ایران عبارتند از؛ تصویر کلان در سال ۱۴۰۱ ، محیط کسب و کار در سال ۱۴۰۱ ، صنعت در سال ۱۴۰۱ ، کشاورزی در سال ۱۴۰۱، خدمات در سال ۱۴۰۱، بازار سرمایه و چشم‌انداز آن در سال ۱۴۰۱، طلا ، بازار مسکن و چشم‌انداز آن در سال ۱۴۰۱ ، بازار مسکن ، تحریم کسب و کارهای ایرانی و مهاجرت سرمایه‌گذاران و کار آفرینان.

گفتنی است؛ بر اساس آخرین تحولات بین المللی و سیاستگذاری داخلی، آپدیت رایگان پیش‌بینی‌ها به صورت فصلی برای مخاطبان ارسال خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این سالنامه با شماره‌های زیر تماس بگیرید: ۸۸۲۲۵۶۱۲ - ۸۸۲۲۵۶۱۳ - ۸۶۰۹۳۷۸۶

سالنامه پیش بینی تورم و بازدهی بازارهای مالی در سال ۱۴۰۱