۰ نفر

معاون استاندار تهران؛

تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شد

۶ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۱۷
کد خبر: 593773
تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: نظارت لازم در طول سال به منظور تامین و میزان ذخایر کالاهای اساسی برای شب عید در سطح استان صورت گرفته و کالاهای اساسی به میزان کافی در استان موجود است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار کشور با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه های پایانی سال اظهار داشت: ۲۳ جلسه قرارگاه امنیت غذایی در سطح استان در زمینه تامین و نظارت بر بازار کالاهای اساسی، تثبیت بازارو قیمت ها برگزار شده و در این جلسات تدابیر و تمهیدات لازم در زمینه تامین مرغ، تخم مرغ، میوه شب عید، لبنیات و سایر اقلام اساسی به صورت کارشناسی صورت گرفته و بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

وی با تاکید بر استمرار و تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای تولیدی و صنفی افزود: از اقدامات اساسی صورت گرفته تشکیل تیم های بازرسی و نظارت بر مناطق ۲۲گانه شهر تهران می باشد که به اقتضای حجم کار در این مناطق اقدام به تشکیل گروهای گشت و نظارت مرکب از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی گردیده است.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ظرفیت بسیج در همراهی دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر بازار گفت: ضمن استفاده از این ظرفیت در سطح استان تهران برنامه ریزی لازم برای استفاده حداکثری از این پتانسیل صورت گرفته و دستگاه‌های ذیربط تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کرده اند.

وی ادامه داد: نظارت و رصد لازم در طول سال به منظور تامین و میزان ذخایر کالاهای اساسی در سطح استان صورت گرفته و کالاهای اساسی به میزان کافی در استان موجود است.