۰ نفر

مهلت ثبت نام وام یک میلیونی دوباره تمدید شد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶
کد خبر: 440653
مهلت ثبت نام وام یک میلیونی دوباره تمدید شد

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت:‌ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی تا 10 خرداد ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسین میرزایی، در مورد آخرین خبرها از وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران که برای دوران کرونا پرداخت می‌شود، گفت: برای دریافت این وام تا 10 خردادماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می‌توانند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره 6369 ارسال کنند.

وی افزود: یک موعد از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر باقی مانده است که در 22 خرداد 99 این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تاکنون 20 میلیون و 184 هزار و 368 سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه‌ای گرفته‌اند و بقیه مانده‌اند که البته یکسری از این افراد تمایلی به دریافت وام ندارند و برخی نیز تقاضای خود را با ارسال کد ملی به سرشماره یاد شده اعلام کردند.

وی گفت: برخی نیز کد ملی خود را اشتباه وارد کرده یا با سیم‌کارت دیگری فرستاده‌اند که اینها قبول نیست و برخی نیز در پیامک خود نوشته‌اند من متقاضی وام هستم که بارها اعلام کردیم فقط 10 رقم شماره ملی سرپرست یارانه‌بگیر را با سیم‌کارتی که به نام او باشد به سرشماره 6369 ارسال کنند.

میرزایی تأکید کرد: باقی مانده وام یک میلیونی یارانه‌ای در 22 خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.