۰ نفر

هشدار مهم برای استخراج رمزارز

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبر: 838919
هشدار مهم برای استخراج رمزارز

مدیرعامل توانیر از قوانین جدید و سخت‌گیرانه برای مقابله با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز خبر داد و گفت: براین‌اساس دستگاه‌های غیرمجاز کشف شده امحا و استخراج‌کنندگان تا ۱۰۰ برابر جریمه می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.
وی با اشاره به این که برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز می‌بایست نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات احداث می‌شد، گفت: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینرهای غیرمجاز به‌صورت پیوسته در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بر اساس قوانین جدید ماینرهای کشف شده، امحا خواهد شد گفت: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به‌صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه خواهند شد.
رجبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha