۰ نفر

نوبخت: دشمنان خود را به خواب زده‌اند

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبر: 416288
نوبخت: دشمنان خود را به خواب زده‌اند

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که آنچه در کشور انجام می‌شود، خواست مردم است، گفت: دشمنان و بدخواهان خود را به خواب زده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد باقر نوبخت شب گذشته در برنامه سیمای مرکز گلستان اظهارکرد: عده‌ای ۴۱ سال عزادار آمدن جمهوری اسلامی هستند و نمی‌دانند آنچه در این کشور انجام می‌شود بر اساس خواست مردم است و در واقع عین دموکراسی در ایران انجام می‌شود اما دشمنان و بدخواهان خود را به خواب می‌زنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مشارکت گسترده مردم دشمنان را مأیوس و کشور را از همه نظر بیمه می‌کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تجربه چهار دوره نمایندگی مجلس گفت: مردم باید با دقت بهترین‌ها را، راهی مجلس کنند تا ضمن توجه به توسعه ملی بتوانند مطالبات عمرانی و آبادانی مردم منطقه خود را تأمین نمایند و در عین حال نمایندگان باید با مردم ارتباط مستمر داشته باشند.

نوبخت با اشاره به خدمات صورت گرفته در گلستان گفت: قرارداد احداث سه هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در استان منعقد شد و تلاش می‌کنیم ظرف مدت یکسال این واحدهای مسکونی را به صاحبان آنها تحویل دهیم.

وی یادآور شد: با توجه به مشکلات ابتدای سالجاری تلاش کردیم از آلام مردم بکاهیم و کلنگ زنی زهکشی ۵۰ هزار اراضی استان با هدف بهسازی مزارع کشاورزی و مصونیت در برابر سیلاب‌ها به زمین زده شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان گفت: برای احداث این بیمارستان ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و هم اکنون ۲۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد و مشاور و پیمانکار آماده است و هر زمان که نیاز باشد باقی اعتبارات تخصیص داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم قولی به مردم بدهیم که توانایی عمل کردن به آن وجود داشته باشد.