۰ نفر

پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی چه کنند؟

۲ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۵۹
کد خبر: 355149
پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی چه کنند؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای نحوه بررسی مدارک افراد معرفی شده برای مرحله اول ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، داوطلبان مذکور موظف هستند، جهت ارائه وبررسی مدارک خود از روز شنبه مورخ ۹۸/۰۲/۲۱ تا حداکثر روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۳۰ با به همراه داشتن مدارک زیر به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز استان مربوطه مراجعه نموده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.

۱.  ۶ قطعه عکس ۴x۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.

۲. اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن.

۳. اصل شناسنامه و تصویراز تمام صفحات آن.

۴.اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.

۵اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان.

۶. اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولین.

۷. اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران ۲۵ درصد.

۸. اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذی

مراجع ذیصلاح تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه برای رزمندگان با سابقه حداقل۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزند آنها عبارتند از:

۱. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

۲. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

۳. معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۹.  ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی‌ربط،جهت اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیررسمی وتمام وقت دروزارتخانه‌هاوموسسات وشرکت‌های دولتی،بانک‌هاوشرکت‌های تحت پوشش آن‌ها،شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌هاوموسسات وشرکت‌های دولتی که شمول قانون برآنهامستلزم ذکرنام است، موسسات وشرکت‌های ملی ومصادره شده که به نحوی ازبودجه وکمک دولت استفاده می‌کنند،نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند.

بدیهی است عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده وداوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط(بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور)که مدارک آنها توسط دستگاه مربوطه تایید می‌گردد، جهت شرکت در مصاحبه استخدامی،متعاقبا ًمعرفی خواهند شد.