۰ نفر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌و‌گو با اقتصاد آنلاین:

مجلس از معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر کار استقبال نمی‌کند/ آخرین وضعیت استیضاح آخوندی

۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱
کد خبر: 307458
مجلس از معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر کار استقبال نمی‌کند/ آخرین وضعیت استیضاح آخوندی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مسئولیت در دولت تضامنی است، گفت: تصور اینکه یک شخص در یک وزارتخانه موفق نبوده اما در وزارتخانه دیگری می تواند موفق باشد، مقداری دور از ذهن است.

اقتصاد آنلاین – المیرا اکرمی؛ عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین اظهار کرد: در حالی از محمد شریعتمداری به عنوان گزینه احتمالی برای وزارت کار نام برده می شود که تاکنون مجلس با چنین موضوعی مواجه نشده و بعید می‌دانم که نمایندگان از معرفی این شخص استقبال کنند، زیرا دولتمردان مسئولیت تضامنی دارند و این تصور که شخصی در یک وزارتخانه عملکرد موفقی نداشته اما در وزارتخانه دیگری می تواند موفق باشد، مقداری دور از ذهن است.

وی در ادامه افزود: انتظار مجلس این است که با توجه به حساسیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای معرفی وزیر پیشنهادی به دور از باندبازی های سیاسی عمل شود و فرد شایسته ای برای این سمت معرفی شود.

نماینده مردم آمل در مجلس عنوان کرد: البته هنوز هم دیر نشده و امیدواریم رییس جمهور به درخواست نمایندگان مجلس در خصوص گزینه وزارت کار توجه کند.

یوسفیان ملا در خصوص وضعیت استیضاح عباس آخوندی هم گفت: اگر شخص دیگری به عنوان وزیر برای وزارت راه پیشنهاد شود، دیگر استیضاح عباس آخوندی پیگیری نمی شود و در واقع مجلس به دنبال این است که به نوعی موضوع وزیر راه و شهرسازی را با دولت حل کند.