۰ نفر

امین‌زاده: به وزارت دادگستری نمی‌روم

۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶
کد خبر: 214624
امین‌زاده: به وزارت دادگستری نمی‌روم

دستیار سابق رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با تکذیب اخباری مبنی بر حضورش در معاونت وزارت دادگستری گفت: با من درباره معاون وزیر دادگستری صحبت نشده است و درحال حاضر فعالیت‌های علمی‌ام را دنبال می‌کنم.

الهام امین‌زاده ، اخبار شبکه‌های مجازی مبنی بر معرفی وی به عنوان معاون وزیر دادگستری را تکذیب و اظهار کرد: در برخی موارد  گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای باعث می‌شود تا خبری به نظر واقعی برسد؛ اما چنین نیست و در حال حاضر من مشغول فعالیت‌های علمی‌ام هستم.

به گزارش به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: پیش از این با من برای تصدی وزارت دادگستری صحبت شده بود، اما پس از آن دیگر صحبتی در این باره نشد  و در حال حاضر من مشغول فعالیت علمی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و عضو بنیاد ملی نخبگان هستم.

امین زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور به وزارت‌خانه ‌ها برای بهره گیری از زنان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی گفت: این ابلاغیه در بخش‌های مهمی مثل بخش هواپیمایی و پتروشیمی به اجرا در آمده و در بخش ‌های دیگر هم شاهد اجرایی شدنش هستیم؛ مهم‌تر از هممه مسائل رعایت شایسته سالاری و توجه به توانایی افراد است که ان‌شاءالله در همه جا رعایت خواهد شد.