۰ نفر

بازدید آخوندی از طرح‌های عمرانی کیش +تصاویر

۴ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۳۶
کد خبر: 184032
بازدید آخوندی از طرح‌های عمرانی کیش +تصاویر

وزیر راه و شهرسازی پنجشنبه از چندین طرح عمرانی ،فرهنگی و اقتصادی در جزیره کیش بازدید کرد .

عباس اخوندی روز پنجشنبه به همراه علی اصغر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش و تعدادی از معاونان و مدیران منطقه از طرح های عمرانی، اقتصادی ، فرهنگی زیربنایی کیش بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، تصفیه خانه 10 هزار مترمکعبی، موج شکن شرقی، نیروگاه تولید برق و آب در جنوب جزیره ، مصلای بزرگ کیش ، پایانه درحال ساخت فرودگاه ، موزه خلیج فارس(نمایشگاه فرهنگ وهنرایرانی)ازطرح هایی بود که وزیر راه و شهرسازی از آنها بازدید کرد.

بازدید آخوندی از کیش

بازدید آخوندی از کیش

بازدید آخوندی از کیش

بازدید آخوندی از کیش

وزیر راه و شهرسازی همچنین دفتر یادبود موزه خلیج فارس را امضا کرد.

بازدید از قسمت های مختلف کشتی اقیانوس پیمای کروز و آشنایی با ظرفیت ها و امکانات این کشتی تفریحی مسافربری از دیگر برنامه های آخوندی در کیش بود.

یک فروند کشتی کروز اقیانوس پیما با نام 'سانی'مجهز به امکانات رفاهی و تفریحی چهارشنبه شب و برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد آبهای جزیره کیش شد.

این کشتی هفت طبقه، دارای 176 متر طول و 23 متر عرض است و با 130 کابین و 417 تخت اقامتی، امکانات خوبی را برای گردشگران فراهم می کند.

این کشتی ظرفیت جابه جایی همزمان 200 خودرو به همراه سرنشین را داراست.

تردد در مسیر کیش به قشم و سایر بنادر از جمله بندرعباس از مسیرهای در نظر گرفته شده برای کشتی کروز است.

جزیره کیش با وسعت حدود 91.5 کیلومتر مربع در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

کیش یکی از جزایر خلیج فارس و از نقاط دیدنی جنوب ایران است که سالانه یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر به این جزیره سفر می کنند. اقتصاد این جزیره بر پایه گردشگری و تجارت استوار است.