۰ نفر

واعظی: کسب و کارهای نوین نباید موجب خدشه دار شدن کسب و کارهای سنتی شود

۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۵۹
کد خبر: 179747
واعظی: کسب و کارهای نوین نباید موجب خدشه دار شدن کسب و کارهای سنتی شود

جلسه بررسی چالشهای کسب و کارهای اینترنتی عصر امروز در وزارت ارتباطات برگزار شد.

جلسه بررسی چالشهای کسب و کار های اینترنتی عصر امروز (سه شنبه ۱۰ اسفند)  با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام پورمحمدی، وزیر دادگستری در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید، حمایت دولت از کسب و کارهای نوین نباید موجب خدشه دارشدن کسب و کارهای سنتی شود.

«محمود واعظی» در دومین نشست هم اندیشی دولت و کسب و کارهای بخش ارتباطات، در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان کسب و کارهای نوین بر حمایت جدی دولت از آنها تاکید کرد و گفت: به دنبال یافتن راه حلی منطقی برای حمایت از این کسب و کارها در کنار کسب و کارهای سنتی هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: کسب و کارهای نوین با تشکیل یک انجمن تخصصی خواسته های خود را در قالب طرح به دولت ارایه دهند تا بیشتر رسیدگی شود.

در دومین نشست هم اندیشی دولت و کسب و کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نیز حضور دارند.

در این نشست، فعالان کسب و کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهان حمایت های جدی تر دولت از آنها شدند.

شفاف شدن قوانین کشور و تدوین قانون برای کسب و کارهای نوین، تغییر دیدگاه سازمان های بیمه گر و مالیاتی، آشنا سازی قوه قضاییه با این نوع کسب و کارها و تعیین متولی مشخص برای این کسب و کارها مهمترین خواسته فعالان با اعضای دولت بود.

«سیدرضا صالحی امیری » وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست مسایل جاری کسب و کارهای نوین را روندی طبیعی توصیف کرد که قابلیت برطرف شدن دارد.

وی با بیان این که تغییرهای لازم برای حمایت از کسب و کارهای نوین مرحله به مرحله انجام خواهد شد، گفت: باید برای تغییرها به سیستم های مختلف فرصت داد.