۰ نفر

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حقوق‌های نامتعارف، اظهار کرد:‌

مساله‌ حقوق‌های نجومی احساسات مردم را جریحه‌دار کرد

۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۰۴
کد خبر: 137631
مساله‌ حقوق‌های نجومی احساسات مردم را جریحه‌دار کرد

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مساله‌ حقوق‌های نجومی احساسات مردم را جریحه‌دار کرد؛ این‌گونه تعرض‌ها به بیت‌المال درخور حکومت اسلامی و کسانی که مردم به آن‌ها رای دادند تا امانتدارشان باشند، نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مساله‌ حقوق‌های نامتعارف، اظهار کرد:‌ مساله‌ حقوق‌های میلیونی، دل‌ها را جریحه‌دار کرده و احساسات مردم را اندوهگین ساخت و وجدان‌های خفته را نیز بیدار کرد. این یک  غفلت بوده است،  و برای ما که ادعای حکومت علوی را داریم، قابل قبول نیست.

وی افزود: این‌گونه تعرض‌ها به بیت‌المال در خور حکومت اسلامی نیست و کسانی که مردم به آن‌ها رای دادند تا امانت‌دارشان باشند، نیست .

وی با تاکید بر این‌که «مردم منتظر اقدام عملی مسئولان در قبال مساله‌ فیش‌های نامتعارف حقوقی هستند» اظهار کرد: مردم منتظرند که ببیند پس از هشدارهای رهبری درباره‌ مساله‌ فیش‌های حقوقی دولتمردان و مسئولان چه عملکردی خواهند داشت؟ به هر حال، آن‌چه که دراین ماجرا اتفاق افتاده است، اگر خلاف قانون بوده باید به بیت‌المال برگردد و اگر مراجع قانونی انجام شده نیز باید جلواش گرفته شود تا آغازی برای یک حرکت عدالت محور باشد.