۰ نفر

بیت پین از هویت جدید خود رونمایی کرد

۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبر: 718718
بیت پین از هویت جدید خود رونمایی کرد

بیت پین، یکی از حرفه‌ای و محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزها در ایران، به تازگی از پلتفرم جدید خود با محصولات و خدمات بیشتر، رونمایی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و تغییرات گسترده در بازار، ارزهای دیجیتال به یکی از مهم‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌اند. در این راستا، بیت‌پین به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در ایران، با هدف ایجاد بستری مناسب و امن برای تمام ایرانیان جهت استفاده از فرصت‌های بسیار در بازار کریپتو، تلاش کرده است تا با بازآفرینی برند، به کاربران ایرانی بازار رمزارزها، تجبره‌ای نوین و منحصر به فرد ارائه دهد.

در این گزارش به بررسی ری‌برند بیت‌پین، دلایل انجام آن و قابلیت‌های جدیدی که در این پلتفرم ایجاد شده است، پرداخته‌ایم.

بازآفرینی برند برای تصویری نوین (بازآفرینی برند برای تجربه‌ای نوین)

بیت‌پین در طی سال‌های فعالیت خود توانسته است به سهم قابل توجهی از بازار رمزارزها در ایران دست یابد. این پلتفرم یکی از گزینه‌های اصلی کاربران حرفه‌ای و تازه‌کار برای فعالیت در بازار هیجان‌انگیز و پرریسک ارزهای دیجیتال است. در سال‌های اخیر، محصول بیت‌پین با ویژگی‌های نوین مثل ابزار حرفه‌ای معامله، امکان ساخت کارت هدیه، هیت مپ بازار کریپتوکارنسی و آکادمی آموزشی خود توانسته نیازهای کاربران ایرانی را پوشش دهد.

از همین رو برای تجربه‌ای نوین (تصویری نوین) و ارائه خدمات جذاب و به‌روزتر، این پلتفرم اقدام به بازآفرینی برند خود کرده است. در این بازآفرینی، نشان اصلی برند و ظاهر سایت و اپلیکیشن بیت‌پین، تغییرات گسترده‌ای داشته است.

یکی از دلایل اصلی این تغییر، دستیابی به اهداف متصور شده با برند قبلی و تلاش برای گسترش دیدگاه‌ها در جهت گسترش برند است. این تغییرات با هدف افزایش زنجیره ارزش برای کاربران و ایجاد محیطی امن و مطمئن برای معاملات انجام شده است. این اقدام به معنای تکمیل و بهبود خدمات ویژه کاربران است که باعث افزایش اطمینان و رضایت معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتال می‌شود.

تجربه‌ای نوین در بازار نوین رمزارزاها

بازآفرینی تصویر بیت پین همراه با ارائه قابلیت‌های جدید و بهبود قابلیت‌های قبلی در پلتفرم معاملاتی این برند بوده است. از جمله این تغییرات می‌توان به بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد کوین‌های قابل معامله، ارائه صفحه ترید جدید و حرفه‌ای، کاهش کارمزد و افزایش سرعت واریز و برداشت اشاره کرد. این تغییرات به منظور بهینه‌سازی تجربه کاربران و ارائه خدمات بی‌نقص به آن‌ها طراحی و اجرا شده‌اند.

تغییرات غیر محصولی در بیت پین

بازآفرینی تصویر بیت پین فقط به بهبود محصول محدود نمی‌شود، بلکه تغییرات چشمگیری در لحن و روش‌های اطلاع‌رسانی بیت پین نیز صورت گرفته است. این تغییرات به منظور ارتباط بیشتر و موثرتر با کاربران و دریافت سریع و مستقیم تر اطلاعات مورد نیاز توسط کاربران طراحی و اجرا شده‌اند. در این راستا، بیت پین تلاش کرده است تا با استفاده از ابزارها و روش‌های مدرن ارتباطی، اطلاعات مورد نیاز کاربران را به صورت سریع و مستقیم به آن‌ها ارائه دهد. این تغییرات نه تنها به افزایش رضایت کاربران کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود کاربران به راحتی و بدون دردسر به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

قابلیت‌های نسخه جدید صرافی بیت پین

در نسخه جدید پلتفرم معاملاتی بیت‌پین، چیدمان بخش‌های مختلف با هدف بهبود عملکرد و راحتی هرچه بیشتر تریدرها، تغییر کرده و دسترسی ساده‌تر و سریع‌تری برای کاربر فراهم شده تا کاربران با لذت بیشتری به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. در ادامه فهرستی از سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید صرافی ارز دیجیتال بیت پین را مشاهده می‌کنید: 

●          ارائه قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار

●          ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران

●          بهبود تجربه کاربری

●          بهبود سرعت پلتفرم 

●          افزایش رمزارزها در بخش خرید آسان و پلتفرم

●          صفحه ترید جدید و حرفه‌ای

قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار

زنگوله، نوعی ابزار اعلان تغییر قیمت ارز دیجیتال برای مطلع شدن از رسیدن ارزش ارزی دیجیتال به قیمتی خاص در بازار است. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید از بخش تنظیمات حساب کاربری خود، روی عبارت زنگوله کلیک کرده و پس از انتخاب بازار و نوع روند قیمتی (افزایش یا کاهش)، قیمت موردنظر خود را مشخص کرده و در بخش نوع ارسال، ایمیل را انتخاب کنید.

به همین سادگی شما می‌توانید بدون سر زدن به بازار یا چک کردن نمودارها، به محض رسیدن قیمت ارز دیجیتال دلخواهتان به ارزشی که مد نظرتان است، با خبر شوید

ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران

کارنامه؛ ابزاری جدید و منحصر‌به‌فرد در صرافی ارز دیجیتال بیت پین است که امکان مشاهده و بررسی درصد سود و زیان دارایی رمزارزی کاربر را در بازه‌ای مشخص فراهم می‌کند. 

کارنامه بیت پین از همان مفهوم PNL یا پی ان ال گرفته شده و در واقع، معیاری اساسی برای تریدرها و سرمایه‌گذاران است تا بتوانند عملکرد مالی خود را پیگیری کرده و در معاملات بعدی تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

برای استفاده از قابلیت کارنامه در صرافی ارز دیجیتال بیت پین، کافی است تا پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، به قسمت کیف پول وارد شده و روی عبارت کارنامه کلیک کنید.  

در بخش داشبورد دارایی، موجودی فعلی، سود و زیان در ۳۰ روز گذشته و سود و زیان امروز دارایی خود را مشاهده می‌کنید. در بخش کارنامه رمز‌ارز هم می‌توانید با انتخاب رمزارز موردنظر خود و بازه زمانی‌های مختلف، میزان حجم خرید و فروش و همچنین متوسط قیمت خرید و فروشتان را مشاهده کنید. برای این کار، پس از انتخاب رمزارز و انتخاب تاریخ، روی ایجاد گزارش کلیک کنید. شما می‌توانید با بررسی کارنامه خود در بیت پین، در طول زمان الگوهای معاملات مناسب را شناسایی کرده و استراتژی‌های مالی آینده‌ی خود را برای سود حداکثری با زیان حداقلی، بر اساس آن تنظیم کنید.

در قسمت پایین همین صفحه هم سه نمودار خواهید دید که روند کل دارایی، سود و ضرر روزانه و روند سود و ضرر شما را براساس تاریخ و رمزارزی که مشخص کرد‌ه‌اید، نمایش می‌دهند.

آینده‌ی بیت پین بعد از بازآفرینی تصویر

با توجه به تغییرات اعمال شده در بیت پین، آینده این برند پر از امید است. با تکیه بر قابلیت‌های جدید و بهبودهای ایجاد شده، بیت پین در راستای ایجاد بستری مناسب و امن برای تمام ایرانیان جهت استفاده از فرصت‌ها در بازار کریپتو پیش می‌رود. بازآفرینی تصویر بیت پین نشان از این دارد که این برند همواره در تلاش است تا با توجه به نیازها و تغییرات بازار، خود را بروزرسانی کند و خدمات مطلوب‌تری را برای کاربران خود ارائه دهد. در آینده، می‌توان انتظار داشت که بیت پین با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و با توجه به نیازهای کاربران، خدمات و محصولات جدید و متنوع‌تری را ارائه دهد و سهم بیشتری از بازار کریپتو ایران داشته باشد.

بیت پین