۰ نفر

بر اساس داده‌های گلسنود مشخص شد؛

تعداد کیف پول‌ های دارای ۱ بیت کوین یا بیشتر به ۱ میلیون رسید

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبر: 716728
تعداد کیف پول‌ های دارای ۱ بیت کوین یا بیشتر به ۱ میلیون رسید

تعداد آدرس‌های کیف‌پول بیت‌کوین که دارای یک بیت کوین کامل یا بیشتر هستند از مرز یک میلیون فراتر رفته است. بر اساس داده‌های گلسنود، نقطه عطف یک میلیون بیت کوینر(افرادی که ۱ بیت‌کوین یا بیشتر در کیف پول خود دارند) در تاریخ ۱۳ می به دست آمد.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ از آنجایی که قیمت بیت‌کوین در طول سال گذشته بیش از ۶۵ درصد کاهش یافت، تعداد آدرس‌های کیف پولی که یک بیت‌کوین یا چند بیت‌کوین را در خود جای داده بودند، افزایش یافت.

قابل‌توجه‌ترین افزایش در تعداد کیف پول‌ها زمانی بود که صرافی FTX سقوط کرد و متعاقباً اعلام ورشکستگی کرد.

تعداد کیف‌پول‌ های دارای ۱ بیت کوین یا بیشتر به ۱ میلیون رسید

(تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین که از زمان آغاز به کار بیش از ۱ بیت کوین دارند)

در مجموع با کاهش قیمت بیت‌کوین از بالاترین سطح خود در نوامبر ۲۰۲۱، ۱۹۰۰۰۰ کیف پول داری یک بیت‌کوین یا بیشتر به آن اضافه شد.

بنیانگذار گلس‌نود به ۵۴هزار دنبال‌کننده‌اش در توییتر اطلاع داد که بهترین زمان برای خرید بیت‌کوین زمانی است که خون در خیابان‌ها جاری باشد.

اظهارات او در پی سقوط بانک‌های بزرگ متعدد در ایالات متحده و همچنین به دنبال توقف احتمالی افزایش نرخ بهره در ماه‌های آینده توسط فدرال رزرو است.

 اینها برخی از دلایلی است که گلسنود گفت که مطمئن است بیت‌کوین می‌تواند در میان مدت به قیمت ۳۵هزار دلار برسد.

تعداد کیف‌پول‌ های دارای ۱ بیت کوین یا بیشتر به ۱ میلیون رسید

در حالیکه عدد رند یک میلیون کیف پول دارای یک بیت‌کوین به یک رکورد جدید رسیده است، شایان به ذکر است که یک آدرس کیف پول بیت‌کوین همیشه نشان دهنده یک شخص واحد نیست.

بسیاری از سرمایه‌گذاران کریپتو چندین آدرس بیت‌کوین دارند و آدرس‌های دیگر متعلق به موسسات بزرگی مانند صرافی‌های ارزهای دیجیتال و شرکت‌های سرمایه‌گذاری است که معمولاً مبالغ زیادی از بیت کوین را در اختیار دارند.

بر اساس داده‌های ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل رمزارز کوین‌گلس، از تقریباً ۱۹ میلیون بیت‌کوین در حال گردش، ۱.۸۹ میلیون از این بیت‌کوین (به ارزش ۵۰.۷ میلیارد دلار) در صرافی‌های متمرکز اصلی مانند بایننس و کوین بیس نگهداری می‌شوند.

تعداد کیف‌پول‌ های دارای ۱ بیت کوین یا بیشتر به ۱ میلیون رسید

(تعداد کل بیت‌کوین‌های نگهداری شده در صرافی‌های متمرکز)

علاوه بر این، بر اساس برآوردهای گلسنود، ۳ میلیون بیت‌کوین به ارزش ۸۰.۴ میلیارد دلار و ۱۷ درصد از کل عرضه در گردش برای همیشه از دست رفته‌اند.

این حجم از بیت‌کوین متعلق به کیف‌پول‌هایی با کلیدهای گمشده و حساب‌های بزرگ که بیش از یک دهه دست نخورده باقی مانده‌اند، است.