۰ نفر

دبیر کنفرانس تکنوبلاک: کنفرانس های بین المللی تکنوبلاک ادامه دار خواهد بود + فیلم

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
کد خبر: 658355
دبیر کنفرانس تکنوبلاک: کنفرانس های بین المللی تکنوبلاک ادامه دار خواهد بود + فیلم

سامان بیرقی، دبیر نشست خبری کنفرانس تکنوبلاک بر این باور است که همکاری های روسیه و ایران ادامه خواهد داشت و از طرفی کنفرانس تکنوبلاک نیز کمک قابل توجهی برای بخش خصوصی خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کنفرانس تکنوبلاک با حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه بلاکچین و اقتصاد دیجیتال ایران، روسیه و ترکیه، روز پنجشنبه تاریخ 13 مرداد برگزار می‌شود.

نشست خبری این کنفرانس، به منظور بررسی اهداف و چشم‌انداز این کنفرانس، در تاریخ 10 مرداد در مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با حضور سخنرانان ایرانی و روسی برگزار شد.

سامان بیرقی، دبیر کنفرانس تکنوبلاک، در مورد اهداف این کنفرانس خاطرنشان کرد: با توجه به جذابیت‌های نرم‌افزاری و زیرساختی که بین دو کشور روسیه و ایران وجود دارد، قطعا این همکاری و تعامل ادامه پیدا خواهد کرد و ما کنفرانس تکنوبلاک را در نوبت‌های بعدی خواهیم داشت.

طبق هماهنگی که با انجمن بلاکچین روسیه انجام دادیم، در ماه سپتامبر، کنفرانسی در موسکو نیز برگزار خواهد شد که در آن بتوانیم بحث ادامه همکاری و تعاملات مالی و اقتصادی را با روسیه داشته باشیم.

تکنوبلاک، به همت مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت و ما این مسیر را تا نقاط خوبی پیش خواهیم برد. ما به عنوان بخش خصوصی تمام تلاش خود را خواهیم کرد و در این زمینه حمایت حاکمیت نیز به ما بسیار کمک خواهد کرد.

در نهایت نیز از مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به دلیل همکاری‌ها و پشتیبانی‌هایی که با این کنفرانس داشت، تشکر می‌کنم.

از طرفی، نکته مهمی که وجود دارد این است که سیاست‌های مناسبی که ما در برگزاری این کنفرانس مشاهده کردیم، کمک قابل توجهی به بخش خصوصی خواهد کرد؛ زیرا بخش خصوصی برای شکوفایی به حمایت‌های دولت نیاز دارد.