۰ نفر

کنفرانس تکنوبلاک؛

برگزاری نخستین اجلاس جهانی انجمن های رمزارز در تهران

۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰
کد خبر: 657457
برگزاری نخستین اجلاس جهانی انجمن های رمزارز در تهران

نخستین اجلاس جهانی انجمن‌های رمزارز دنیا و فعالان حوزه بلاکچین با عنوان «تکنوبلاک» با حضور فعالان ایرانی و نمایندگان متعدد از کشورهایی نظیر روسیه، ترکیه و فنلاند، در روز پنجشنبه مورخ ۱۳ مرداد ماه برگزار می‌شود. نشست خبری این کنفرانس نیز در تاریخ ۱۰ مرداد ماه در مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کنفرانس تکنوبلاک با حضور جمعی از سخنرانان داخلی و خارجی به مدت یک روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما (سالن خواجه نصیر) در تهران برگزار می‌شود.

موضوعات کنفرانس تکنوبلاک پیرامون توسعه فناوری، ساماندهی، استخراج و تبادل رمزارزها صورت می‌گیرد.

در این کنفرانس علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، رضا باقری اصل معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجتبی توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی، آنتون تکاچف نماینده مجلس پارلمان روسیه (دوما) و الکساندر براژینکوف رییس انجمن ارز دیجیتال و بلاکچین روسیه سخنرانی خواهند داشت.

چگونه در کنفرانس تکنوبلاک شرکت کنیم؟

برای شرکت در کنفرانس تکنوبلاک باید با مراجعه به این صفحه مشخصات خود را وارد کنید. پس از طی مراحل لازم توسط ستاد اجرایی، دعوتنامه رسمی برای شما ارسال خواهد شد. لازم به یادآوری است در زمان برگزاری کنفرانس، کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید.

برگزاری نخستین اجلاس جهانی انجمن های رمزارز در تهران