۰ نفر

ادامه چالش میان جکسون پالمر و ایلان ماسک؛

افزایش انتقاد های ایلان ماسک از بنیان گذاران دوج کوین

۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 640570
افزایش انتقاد های ایلان ماسک از بنیان گذاران دوج کوین

ایلان ماسک انتقاد خود را نسبت به یکی از بنیانگذاران دوج کوین افزایش داده و او را "کلاهبردار" خطاب کرده است. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، انتقاد خود از بنیانگذار دوج کوین، جکسون پالمر را دوچندان کرد و ادعا کرد که این توسعه‌دهنده نرم‌افزار استرالیایی هرگز حتی یک خط کد دوج کوین را ننوشته است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در پاسخ، پالمر در توییتی که اکنون حذف شده است، یک صفحه گیت هاب کد های دوج کوین را با مشارکت های خود پیوند داد.

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران اصلی دوج کوین، با ارسال توییتی مبنی بر اینکه نه او و نه پالمر کمک زیادی به پروژه ای که در ابتدا چیزی جز یک شوخی نبود،نکردند، او تلاش کرد تا تنش ها را کاهش دهد.

ایلان ماسک از "حس شوخ طبعی" مارکوس تمجید کرد و افزود که این دو ویژگی بخش بزرگی از محبوبیت دوج کوین هستند.

پالمر که در سال 2015 از جامعه ارزهای دیجیتال ناامید شده بود، سال گذشته در اوج شیدایی دوج کوین، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان را به عنوان "یک کلاهبردار جذاب" مورد خطاب قرار داد. او همچنین پس از انتشار توییتی مبنی بر اینکه دوج کوین توسط یک «کارتل قدرتمند» کنترل می‌شود، در فضای مجازی غوغایی به پا کرد. این بومی استرالیایی با راه‌اندازی پادکست ضد ارزهای دیجیتال به نام گریفتونومیکس در فضای کریپتو فعال‌تر شد.

در مصاحبه اخیر، پالمر گفت که ایلان ماسک زمانی یک اسکریپت ساده پایتون را که برای او نوشته بود اجرا کرد تا با هرزنامه‌های ارزهای دیجیتال مقابله کند. او اضافه کرد که رئیس تسلا واقعاً در کدنویسی خوب نبود، اظهاراتی که ظاهراً باعث ناراحتی ایلان ماسک شد.

اوایل امروز، ماسک به پالمر و کدنویسی او انتقاد کرد و مدعی شد که بچه‌هایش در ۱۲ سالگی قادر به نوشتن کد بهتری هستند. رئیس تسلا نوشت:جکسون یک ابزار است.

اظهارات اخیر پالمر علیه ایلان ماسک پوشش خبری مطبوعات را به خود جلب کرده است.