۰ نفر

در مورد دوج کوین بیشتر بدانید

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶
کد خبر: 634131
در مورد دوج کوین بیشتر بدانید

با رشد نجومی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۳ و شوخی جکسون پالمر برای ایجاد یک میم کوین به نام دوج کوین، استارت آغاز این پروژه رقم خورد.

چرا که یک برنامه نویس آمریکایی به نام بیلی مارکوس با او تماس گرفت و پیشنهاد خلق این رمز ارز را به منظور استفاده برای پرداخت‌های داخلی بین دوستان مطرح کرد. اما در پی ایجاد این کوین عده‌ی زیادی به خرید دوج کوین روی آوردند. به طوری که در حال حاضر دوج کوین توانسته جایگاه 13 را در وبسایت معتبر Coinmarketcap بدست آورد.

ساز و کار دوج کوین

اگر قصد خرید دوج کوین را دارید لازم است که در ابتدا کمی اطلاعات درباره این رمز ارز و ساز و کار آن داشته باشید.

ایده اولیه خلق دوج کوین این بود که رمز ارزی مشابه با بیت کوین، با قیمت کمتر باشد. از این رو رمز ارز نیز مانند بیت کوین بر اساس فناوری proof of work کار می‌کند یعنی از طریق فرآیند استخراج بدست می‌آید. البته تفاوت‌های قابل توجهی نیز وجود دارد. بطور مثال بیت کوین دارای عرضه مشخص می‌باشد در صورتی که عرضه دوج کوین نامحدود است. دوج کوین یک رمز ارز برگرفته شده از Luckycoin و ایجاد شده بر بستر بلاک چین می‌باشد. به عبارتی باید گفت دوج کوین فورک یا انشعابی از لاکی کوین می‌باشد و لاکی کوین یک انشعاب از لایت کوین. در نهایت نیز این رمز ارز یعنی لایت کوین فورکی از بیت کوین است. از این جهت این سه رمز ارز و شبکه‌هایشان شباهت‌های زیادی با بیت کوین دارند.

آینده دوج کوین

حتما شنیده‌اید که کسانی که خیلی پیشتر اقدام به خرید دوج کوین کرده‌اند توانسته‌اند سودهای زیادی بدست آورند. اما با این حال اگر الان در فکر خرید این رمز ارز هستید و فکر می‌کنید به جمع کسانی که سود کرده‌اند بپیوندید؛ باید گفت پیش بینی و تحلیل قیمت کوین‌ها نیز حتی سخت است،‌ چه برسد به میم کوین‌ها!

در سرمایه گذاری روی میم کوین‌ها این احتمال وجود دارد که سرمایه شما صفر شود. چرا که میم کوین‌ها هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند و صرفا به منظور شوخی ایجاد شده‌اند. بطور مثال در مورد رمز ارز دوج کوین، بیشترین تغییرات در رشد این رمز ارز توسط حامیان آن رقم خورده است. اما با این حال اگر قصد خرید دوج کوین را دارید باید از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال استفاده کنید.

حامیان دوج کوین

با ایجاد شدن دوج کوین افراد مشهور زیادی از جمله ایلان ماسک، جین سیمونز و اسنوپ داگ، از این رمز ارز حمایت کردند و باعث افزایش رشد قیمت دوج کوین شدند. اما بیشترین تفاوت در سیر حرکت رمز ارز دوج کوین توسط توییت‌های ایلان ماسک رقم خورد!

از این رو امروزه در دنیای ارزهای دیجیتال، ایلان ماسک (صاحب تسلا) به عنوان پدر و حامی دوج کوین شناخته می‌شود. ایلان ماسک کسی بود که توانست در پی حمایت‌هایش از این رمز ارز، علاوه بر اینکه مردم را به خرید دوج کوین مجاب کند،‌ باعث شود که این رمز ارز در لیست برترین‌های حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

2

خرید دوج کوین از اوکی اکسچنج

اوکی اکسچنج یک پلتفرم آنلاین خرید ارز دیجیتال با بیش از 5 سال سابقه می‌باشد. این پلتفرم دانش بنیان علاوه‌بر اینکه امکان دسترسی به 700 رمز ارز از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین ، تتر و … را در اختیار شما قرار می دهد، یک کیف پول ارز دیجیتال مخصوص بومی نیز در اختیار شما می‌گذارد. از این‌رو پس از کلیک بر روی لینک خرید دوج  HYPERLINK "https://ok-ex.io/buy-and-sell/DOGE"ک HYPERLINK "https://ok-ex.io/buy-and-sell/DOGE"و HYPERLINK "https://ok-ex.io/buy-and-sell/DOGE"ین تنها کافی است که اقدام به شارژ کیف پول خود کنید. پس از گذر از این مرحله و احراز هویت، لازم است که از طریق پلتفرم یا اپکیشین اوکی اکسچنج نام و مقدار رمز ارز مورد نظر خود را وارد کرده و نهایتا خرید خود را ثبت کنید.

نتیجه

آنچه که در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم ساز و کار،‌ آینده و نقش حامیان دوج کوین در رشد آن بود. از این رو اگر شما نیز قصد خرید دوج کوین را دارید امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده و استفاده برده باشید. چرا که امروزه این میم کوین توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. البته فراموش نکنید که جمع آوری اطلاعات تنها بخشی از خرید دوج کوین یا هر رمز ارز دیگری می‌باشد و شما برای ورود به بازار معاملات،‌ چه به عنوان هولد و چه به عنوان تریدر،‌ نیاز دارید که تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بلد باشید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.