۰ نفر

اخبار بین الملی رمزارزها؛

بریتانیا به دنبال استعدادهای رمزارزی

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷
کد خبر: 621150
بریتانیا به دنبال استعدادهای رمزارزی

FCA اداره تنظیم رفتار مالی بریتانیا در حال راه اندازی بخش مربوط به دارایی های دیجیتال تا اوایل آوریل بوده و به همین منظور به دنبال افراد متخصص این حوزه است.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) به دنبال مدیران ارشد با تخصص مرتبط با رمزارزها است زیرا در حال آماده شدن برای راه اندازی یک بخش جدید مربوط به رمزارزها برای سازماندهی این صنعت است.

با توجه به آگهی‌های شغلی FCA در لینکدین، این نهاد اکنون به دنبال یک رییس بخش دارایی‌های دیجیتال و یک مدیر بخش پرداخت و دارایی‌های دیجیتال است. هر دو آگهی شغلی افراد حرفه‌ای حوزه رمزارز را هدف قرار می دهند.

رییس بخش شغلی دارایی های دیجیتال FCA در روز دوشنبه در لینکدین اعلامیه ای منتشر کرد

طبق این علامیه، FCA به دنبال کسی است که مسئولیت رهبری عملیات نظارتی در صنعت کریپتو در سراسر بریتانیا را بتواند به عهده بگیرد. همچنین انتظار می‌رود موقعیت جدید به FCA کمک کند تا "رویکردی واحد در مورد رمزارزها" داشته باشد.

نقش جدید بخشی از برنامه FCA برای ایجاد یک بخش اختصاصی برای رمزارزها است، در این اطلاعیه آمده است که موقعیت جدید برای تلاش‌های نظارت بر رمزارزها در بریتانیا بسیار مهم خواهد بود.

بر اساس این پست، FCA تا 3 آوریل 2022 درخواست ها برای این موقعیت را می پذیرد.

در آگهی شغلی دیگری که هفته گذشته منتشر شد، FCA همچنین به دنبال مدیر بخش پرداخت دارایی های دیجیتال است.

دامنه این نقش در ابتدا شامل مسئولیت سیاست و نظارت مربوط به پرداخت‌ها، پول الکترونیکی و دارایی‌های رمزنگاری و همچنین سایر مدل‌های تجاری نوظهور در صنعت خدمات مالی است. این موقعیت به تجربه و دانش از محیط نظارتی مربوطه از جمله مسائل مرتبط با رمزارزها و شرکت های پرداخت نیاز دارد.

تلاش‌های FCA برای راه‌اندازی یک واحد تنظیم مقررات رمزارز اختصاصی جدید در حالی انجام می‌شود که اخیراً نگرانی‌های فزاینده‌ای در مورد نظارت بر صنعت رمزارز افزایش یافته است.

هفته گذشته، FCA دستور تعطیلی خودپردازهای بیت کوین (BTC) در این کشور را به عنوان بخشی از تلاش های خود برای جلوگیری از پولشویی صادر کرد. این مقام همچنین جمعه گذشته تکرار کرد که انتظار می‌رود همه شرکت‌های خدمات مالی مستقر در بریتانیا از جمله کسب‌وکارهای رمزارز از قانون تحریم‌ها علیه روسیه تبعیت کنند.

در اوایل ماه مارس، FCA رسماً اعلام کرد که بیش از 300 پرونده برای شرکت‌های رمزارز ثبت نشده در یک دوره شش ماهه باز کرده و 50 تحقیق فعال را علیه مشاغل رمزارزی ثبت نشده آغاز کرده است. گزارش شده که FCA در سال 2021، 6372 اخطار در مورد کلاهبرداری های حوزه رمزارز دریافت کرده که در مقایسه با 3143 مورد در سال قبل دو برابر شده است.