۰ نفر

اخبار اختصاصی رمزارزها؛

خبر خوب برای دارندگان سلر

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷
کد خبر: 620733
خبر خوب برای دارندگان سلر

به رغم اینکه در بازار رمزارزها فعلا یک رکود خسته کننده وجود دارد، در پشت پرده رمزارزها و تکنولوژی و فناوری آنها پیشرفت های دائم و خیره کننده و اخبار به شدت مثبتی دیده و شنیده میشود. پروژه سلر (Celer) یکی از پروژه های اصلی و قوی این روزهای بلاکچین بوده که در تلاش است تا بلاکچین های مختلف را از طریق اتصال به هم یکپارچه و استفاده از آنها را برای کاربران راحت تر کند.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ Mystiko.Network، یک لایه پایه حریم خصوصی Web3، با موفقیت چارچوب پیام بین زنجیره‌ای Celer (Celer IM) را ادغام کرده تا عملکرد تراکنش‌های زنجیره‌ای خصوصی قابل بازرسی را فعال کند. کاربران می‌توانند به شبکه آزمایشی Mystiko.Network دسترسی پیدا کنند. کاربران می‌توانند به راحتی انتقال دارایی‌هایی مانند Tornado Cash (TORN) را در دو زنجیره مختلف انجام دهند.

خبر خوب برای دارندگان سلر

Celer IM ارتقای plug-and-play را برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا برنامه های غیرمتمرکز بومی بین زنجیره ای (DApps) را با تجربه کاربری ساده و تک کلیک، کارایی با نقدینگی بالا و منطق برنامه منسجم بسازند. با ایجاد امکان ترکیب زنجیره ای متقابل، این چارچوب فرصت های زیادی را باز می کند.

در تلاش برای تبدیل شدن به لایه پایه Web3، Mystiko.Network برای محافظت از حریم خصوصی داده های شخصی طراحی شده است تا کاربران بتوانند از مانده حساب، دارایی های موجود و سوابق سرمایه گذاری خود در برابر ردیابی و سوء استفاده های ناخواسته داده محافظت کنند. Mystiko.Network یک زیرساخت جهانی حریم خصوصی Web3 را از طریق حفظ حریم خصوصی به عنوان یک SDK طراحی کرده است.

-بلاک چین های لایه 1 و لایه 2 می توانند از Mystiko.Network به عنوان یک لایه حریم خصوصی استفاده کنند و تراکنش های شبکه اصلی را چه در همان زنجیره یا از زنجیره های دیگر و به آنها محرمانه کند.

-پل های زنجیره ای می توانند عملکردهای پل زدن حریم خصوصی را اضافه کنند و تراکنش های زنجیره ای را کاملا خصوصی کنند.

-کیف پول ها می توانند ویژگی های مدیریت دارایی های خصوصی و تراکنش های خصوصی را اضافه کنند.

DApps- ها می‌توانند ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی مالی درون زنجیره‌ای را برای کاربران فراهم کنند، به عنوان مثال، صرافی های غیرمتمرکز خصوصی و DApp‌های پرداخت رمزنگاری درون زنجیره‌ای از اطلاعات و سابقه درآمد تجار محافظت می‌کنند.

از آنجا که آینده چند بلاکی به یک واقعیت ثابت تبدیل می شود، حفظ حریم خصوصی تمام پشته برای حفظ حریم خصوصی کاربر هنگام انجام تراکنش های زنجیره ای بسیار مهم است. Mystiko.Network با استفاده از Celer IM با جریان یکپارچه سازی فنی زیر، چنین تراکنش های خصوصی قابل ممیزی زنجیره ای را فراهم می کند.

خبر خوب برای دارندگان سلر

در حال حاضر، نسخه آزمایشی کیف پول Mystiko.Network با استفاده از Celer IM و Zk-SNARK  (استدلال دانش صفر) فناوری حفظ حریم خصوصی، از تراکنش های خصوصی متقابل زنجیره ای روی بلاک چین های اتریوم و BNB پشتیبانی می کند. در مراحل بعدی، Mystiko.Network از اتصال Celer IM به بیش از 20 ماشین مجازی اتریوم (EVM) و بلاک چین غیر EVM برای پوشش نیازهای کاربران در اکوسیستم‌های مختلف استفاده می‌کند و موارد استفاده را فراتر از پل زدن دارایی ساده به بازده متمرکز بر حریم خصوصی گسترش می‌دهد.

درباره Mystiko.Network

خبر خوب برای دارندگان سلر

Mystiko.Network لایه پایه Web3 است که هم اتصال و هم محرمانه بودن را برای همه داده ها، تراکنش ها و برنامه های بلاک چین فراهم می کند. این یک پروتکل (استدلال دانش صفر) است که مقیاس پذیری و حریم خصوصی را برای تمام تراکنش های خصوصی زنجیره ای و تک زنجیره ای ایمن می کند.

درباره شبکه Celer

شبکه سلر، پلتفرم ارتباطی بین بلاک‌چینی و بین لایه‌ای پیشرو است که ترکیب‌بندی و پل زدن زنجیره‌ای سریع، ایمن و کم‌هزینه را تسهیل می‌کند. برنامه‌های اصلی و میان‌افزارهای Celer مانند Inter-Chain Message Framework، cBridge و Layer2.Finance، مشارکت‌کنندگان مهم بلاک چین و کاربران نهایی را در حوزه مالی غیرمتمرکز، قابلیت همکاری بلاک چین و فضاهای بازی برای ساخت و استفاده از برنامه‌های بومی بین زنجیره‌ای را جذب کرده‌اند.