۰ نفر

نکات ضروری برای خرید اقلام هتلی

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبر: 700105
نکات ضروری برای خرید اقلام هتلی

تا به حال برای تامین اقلام مورد نیاز برای یک هتل، اقامتگاه، مجوعه یا آسایشگاه مانند کالای خواب، حوله، ملزومات، دکوراسیون و مبلمان خرید کرده اید؟

چه چالش ها و موانعی داشتید؟ آیا از تامین کنندگان تجهیزات هتلی خود راضی بوده اید؟ ما در رنوس برای میزبانی شما سبد متنوعی از اقلام را تامین می کنیم و تلاش میکنیم دغدغه شما را کاهش دهیم. در زمان خرید با ما تماس بگیرید

با لبخند میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-65012015

0912-9533543

 

راهنمای خرید حوله هتلی

برای خرید حوله هتلی لازم است اطلاعات مناسبی داشته باشیم تا تصمیم درستی مطابق با نیاز خود بگیریم. مهمترین معیارهای خرید حوله هتلی را در اینجا با هم مرور میکنیم:

  1. جنس نخ حوله
  2. تراکم و وزن حوله
  3. ابعاد حوله
  4. دوخت حوله
  5. رنگ حوله

اقلام هتلی

جنس نخ حوله

حوله برای داشتن آبگیری و حس لطافت باید پنبه ای باشد اما از پنبه 2 نوع نخ از ریسندگی خارج می شود یکی نخ رینگ Ring یک اوپن اند Open end.. هر دو این نخ‌ها پنبه‌ای هستند اما طول الیاف رشته‌ها و نوع تاب آنها با هم تفاوت دارند. در انیجا نمیخواهیم وارد بحث ریز فنی بشویم فقط لازم است اطلاعاتی برای یک تصمیم درست داشته باشیم که شامل موارد زیر است:

  • نخ رینگ نسبت به نخ اوپن لطفا بیشتری دارد.
  • دوام حوله نخ اوپن معمولا بالاتر از نخ رینگ است.
  • نخ اوپن نسبت به نخ رینگ 5 تا 10 درصد ارزان تر است.

حوله مناسب هتل من از نخ اوپن اند باشد یا رینگ؟

اگر هتلی با درجه بالا هستید و یا لوکس بودن برای شما اهمیت بیشتری دارد، حوله نخ رینگ برای شما گزینه مناسبی است و اگر اقتصادی (اکونومی) هستید حوله نخ اوپن گزینه عاقلانه‌ای است.

تشخیص نخ رینگ از اوپن اند؟

این کار واقعا به تجربه زیادی نیاز دارد و حتی متخصصین در تشخیص ممکن است اشتباه کنند. به عنوان مثال حوله نخ اوپنی موجود داریم که به دلیل کیفیت بالای نخ آن، قابل تشخیص با حوله نخ رینگ نیست. درواقع نوع پنبه، نحوه ریسندگی و تکمیل حوله می‌تواند بسیار روی حوله نهایی تاثیر گذار باشد. بهترین روش خرید از یک مرجع مطمئن است که بتوانید به آنها اعتماد کنید.

ابعاد و وزن حوله

ابعاد معروف حوله به شرح زیر است:

  1. حوله دست صورت 40-80 سانتیمتر
  2. حوله زیر پایی 40-90 سانتیمتر
  3. حوله حمام 80-140 سانتی متر (برای کاهش قیمت سایز 70-130 هم تولید می شود)
  4. حوله استخری 90-150 سانتیمتر

حوله ها در واحد هایی اندازه گیری می شوند که معرف چگالی پارچه حوله است یعنی وزن در واحد متر مربع. حوله هایی که دارای وزن پایین تری هستند (در یک واحد مشخص)، سبک تر، نازک تر و البته ارزان تر هستند. این حوله ها برای استفاده های ورزشی و یا سفر مناسب هستند. حوله هایی با کیفیت بالاتر آنهایی هستند که در هتل ها پیدا می کنید. این حوله ها بسیار گرانتر هستند، اما اغلب ارزش این قیمت بیشتر را دارند، زیرا دوام بیشتری دارند. به خاطر داشته باشید که کیفیت حوله های هتل شما مهم است زیرا این بخشی از مهمترین خدمات شما به مهمانان شماست و هر روز با حوله ها سرو کار دارید. به همین دلیل یک حوله حمام هتلی با کیفیت خوب باید انتخاب کنید چرا که حمام شما را رضایت بخش تر می کند.

دوخت حوله هتلی

ما برای دوام بهتر حوله هتلی از دوخت دو سوزنه استفاده می کنیم که باعث دوام و امنیت حوله خواهد شد. اگر دوخت حوله باز شود در لاندری بافت آن باز خواهد شد اما با دو دوخت موازی کنار هم در صورت باز شدن یکی از دوخت ها ، دوخت دیگر از حوله ما محافظت خواهد کرد

رنگ حوله هتلی

حوله های هتلی به رنگ سفید هستند اما طیف سفیدی آنها از سفید برفی تا سفید استخوانی یا شیری میتواند باشد. رنگ در حوله بسیار اهمیت دارد زیرا اگر رنگ خوبی در تکمیل حوله با کار نرفته باشد موجب تمیز نشدن کافی یا چرک مردگی در حوله خواهد شد.

خرید ملحفه هتلی

در خرید ملحفه یا ملافه هتلی معیارهایی وجود دارند که باید آنها را بشناسید و مقایسه کنید به دنبال آن باشید تا واقعا کیفیت را تعیین کنید. هر کدام از این موارد بیشتر و بهتر اجرا شود، خواب مهمان شما لوکس تر و راحت تر خواهد بود. مورد اول کیفیت دوخت و مورد دوم کیفیت پارچه است.

کیفیت دوخت

درمورد دوخت ملحفه هتلی دقت، ابعاد درست ، نوع نخ دوخت میتواند حائز اهمیت باشد. در هنگام خرید می توانید  دوخت نمونه روبالشی را به عنوان نمونه در نظر بگیرید.

اقلام هتلی

کیفیت پارچه

  • جنس نخ پارچه
  • نوع بافت
  • تراکم بافت پارچه
  • رنگ پارچه
  • نوع دوخت ملحفه

جنس نخ پارچه:

پارچه می تواند از انواع نخ ها با الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید شود. معمولا از پنبه برای بافت پارچه های با کیفیت و لوکس استفاده می شود. هتل های 5 و 4 ستاره معمولا به دنبال خرید این نوع پارچه ها هستند. همپنین الیاف مصنوعی مثل پلی استر ویسکوز و فلامنت از معروفترین نخ هایی هستند که در بافت پارچه های هتلی به کار می روند از الیاف مصنوعی به دلیل اتوپذیری، لطافت و دوام بیشتر میتوانند به تنهایی یا با ترکیبی از پنبه باعث اقتصادی شدن پارچه های هتلی شوند

نوع بافت

پارچه می‌تواند به صورت ساده یا تافته باشد یا به صورت ژاکارد و طرحدار. معمولا در هتل ها طرح راه راه یا راهدار یک، دو و یا 3 سانتی استفاده می شود. در حال حاضر بیشترین درخواست برای پارچه راه دار یک سانتی است و هتل ها این طرح را خرید می کنند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.